Bukefalos 28 år!

Tränstips, tack!

Centaur

Trådstartare
Köpte ju nytt träns till Arrow på mässan, men det passade inte... :( Så nu letar jag vidare!! Har någon tips på snygga träns, helst med pullargrimma, som har mässingspännen, smala remmar, och som är brunt eller tobaccofärgat. Här är en bild på pållen:

http://community.webshots.com/photo/130872619/132340124koetcg

Han kommer bli mörkare när all sommerpälsen har växt ut, ungefär samma färg som manen kommer han vara.
 
Är han stor i huvudet?

HG-träns är ju så snyggt men sååå dyyrt!

Det är svårt med träns, Morris & Nolan tränsen är snygga och bra kvalité. Känner 2 pers som är supernöjda med sina!

Kram Favina :bump:
 
Nä, han är inte det egt. Men för att få nosgrimman i passande höjd så fick jag göra hål 10 cm upp, och då räckte inte remmarna rundt nosen till... :crazy: Helt konstig passform på det alltså!

Mmm, HG är såå snygga, men då måste jag spara först. ;) Eller så kanske jag åker ner och "lånar" ditt lite.... :angel: Nej, skojar bara. ;)
 
Du skulle bara våga :devil:

Jag har mina "vakthundar", så du kommer inte nära sadelkammaren :devil: :angel: ;)

Kram Favina :bump:
 
Gillar dyons. Helt humana priser och fina :d

Finns på equinet :)
 
Har kollat lite på dom, men skulle ville ha nån "mellan" färg, inte helt ljust och inte mörkbrunt. Det ljusa FB är ju nästan orange... :p
 
Har kollat på dom, vissa av modellerna kostar ungefär lika mkt som HG. Får nog spara i hop till et sånt. :d
 

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 211
Senast: Nevermind
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 596
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 580
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Jag sitter och funderar på vad för slags sadel jag ska köpa till min unghäst(4år) Glampi(islandshäst). Han har ju lite längre rygg än...
Svar
2
· Visningar
1 485
Senast: videnlis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp