Bukefalos 28 år!

Tramstråden

:angel::angel::angel:
original.jpg
:rofl::rofl::rofl::up:
"Whoops, I slipped."
 
Something like that yeah.... maaaan helt underbar kväll, har tagit två öl och två cider så är nog ganska rund om fötterna, sover nog gott i natt å massa tankar.

Har förresten strax kommit ikapp One Piece, avsnitt 749 ska tittas på nu~ :angel:
Holy shit, snart bara mangan kvar :rofl::D
Vad tycker du om Law? Han är rätt lika zoro.
 
Holy shit, snart bara mangan kvar :rofl::D
Vad tycker du om Law? Han är rätt lika zoro.
Är inte jätteförtjust i lac. anske hänger ihop med att jag inte riktigt gillar han som gör rösten i animen. Associerar den rösten väldigt starkt med Izaya från Durarara och honom gillade jag inte...
 
Är inte jätteförtjust i lac. anske hänger ihop med att jag inte riktigt gillar han som gör rösten i animen. Associerar den rösten väldigt starkt med Izaya från Durarara och honom gillade jag inte...
Awwww, vad synd. Han är rätt poppis och väldigt lik zoro iochmed de är lite sådär allvarliga av sig och är båda svärdsmän. Law är dessutom den som mest ser ut :eek::banghead::rage: när han samarbetar med the straw hats - men han har börjat ge upp nu :rofl::D
 
Han smider så vackra planer men så kommer luffy in som en kanonkula och förstör allt :rofl: gissa om lawlu är en poppis pairing ... :angel::D
 
Awwww, vad synd. Han är rätt poppis och väldigt lik zoro iochmed de är lite sådär allvarliga av sig och är båda svärdsmän. Law är dessutom den som mest ser ut :eek::banghead::rage: när han samarbetar med the straw hats - men han har börjat ge upp nu :rofl::D
Jag har läst några zosan fanics med lawlu pairings också :angel:
Jag försöker bortse från han som spelar rösten, men det är svår.t
 
Jag har läst några zosan fanics med lawlu pairings också :angel:
Jag försöker bortse från han som spelar rösten, men det är svår.t
Trafalgar.Law.full.1985928.jpg

:d
Hans barndom är väldigt tragisk dock, och i den figurerar en person som har blivit mångas favorit också. Rätt så intressant men vet inte om du har nått dit ännu.
 
oh googlade nu å nu vet jag varför ja inte kommer ihåg, är inget som intresserat mig det är "meeeh" hos mig :D
tumblr_static_tumblr_static_4f953izolce84wcsw0wokg400_640.gif

För sjutton, det är (eller rättare sagt 'var' - han är död nu, mördad) doflamingos brorsa och de båda kommer från en familj som var en del av de där "drakarna" - men pga pappan ville att bröderna skulle få lära sig om den riktiga världen så avsade han sig allt och all rikedom de hade. Men det slutade hemskt olyckligt :arghh::cry: det är nog en av de mest fascinerande bakgrundshistorierna i one piece :cautious:

Edit: varför är jag den som skriver slarvigast när jag är nykter? :confused::angel::rofl:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
15 16 17
Svar
332
· Visningar
17 934
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 388
Tjatter Fick idén från en annan tråd. Kan vi inte skriva en tråd om busringningar vi råkat ut för eller gjort själva? Vore kul att läsa. :D
Svar
7
· Visningar
861
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp