Bukefalos 28 år!

Tramstråden

Naaaw, nu gör du mig generad. :o
Jag tror det är någon form av fanart, jag älskar den där bandanan. :love: :love: :love: vet ej varför bara gört :love: :love: :love:
Jag är dock lite partisk :D
Det gör jag också!! Den filmen innehåller nog mina favorit kläder på honom :love: jag störtföll för den där bandanan jag också :rofl: De måste ha gjort någon slags undersökning på vad för utstyrsel skulle vara populärast med fansen :cautious::rofl:
 
Jag är dock lite partisk :D
Det gör jag också!! Den filmen innehåller nog mina favorit kläder på honom :love: jag störtföll för den där bandanan jag också :rofl: De måste ha gjort någon slags undersökning på vad för utstyrsel skulle vara populärast med fansen :cautious::rofl:
Hahaha, inte då, de kan la du knappast va va?. :p
Jag gillar när de gör lite ögongodis för oss fans, men jag tror den där bandanan gör sig bra då den gröna och röda ger en behaglig konstrast. :)
 
Hahaha, inte då, de kan la du knappast va va?. :p
Jag gillar när de gör lite ögongodis för oss fans, men jag tror den där bandanan gör sig bra då den gröna och röda ger en behaglig konstrast. :)
Oh no, jag är sååå objektiv angående svärdsmän, speciellt dem med grönt hår :angel:
Ögongodis är alltid bra :love: apropå det så vill jag se den nya filmen från i somras! :arghh::cry:
Btw, jag visste att det fanns en anledning till att jag älskade höstfärger :D
 
Oh no, jag är sååå objektiv angående svärdsmän, speciellt dem med grönt hår :angel:
Ögongodis är alltid bra :love: apropå det så vill jag se den nya filmen från i somras! :arghh::cry:
Btw, jag visste att det fanns en anledning till att jag älskade höstfärger :D
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Ögongodis är mumma för ögonen. Ja, jag vill också se, jag typ längtar redan efter nytt material tror det borde komma ut nytt kapitel imorrn.
Höstfärger är fina ja, speciellt i kombination med ögongodis. :angel::love::angel:
 
@Reykjavik och @bumpo
Lite skojerier! :banana:

tumblr_n7ufsq4UFE1s448nzo1_400.gif
tumblr_n7ufsq4UFE1s448nzo2_400.gif

tumblr_n7ufsq4UFE1s448nzo3_400.gif
tumblr_n7ufsq4UFE1s448nzo4_400.gif

Oooh snap :rofl::D
 

Liknande trådar

Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
15 16 17
Svar
332
· Visningar
17 979
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 388
Tjatter Fick idén från en annan tråd. Kan vi inte skriva en tråd om busringningar vi råkat ut för eller gjort själva? Vore kul att läsa. :D
Svar
7
· Visningar
861
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp