Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grannen kanske har?Utan toalett?
Antagligen utan dusch också?
![]()
Det ligger i ett område med exakt samma sorters byggnader, googla på bonnstan, tror inte att de harGrannen kanske har?![]()
Äsch, passa på och bo på landetEn tvåa för 80 000 i Fagersta - inte sååå låååångt från stockholm![]()
Det ligger i skellefteå!
Fast det var ett gulligt område
![]()
NamnetDet ligger i ett område med exakt samma sorters byggnader, googla på bonnstan, tror inte att de har![]()
Jag slår vad om att det är dödare än bjurholm i bonnstan på vinternDet ligger i skellefteå!
Fast det var ett gulligt område
![]()
Skellefteå, Solleftå... Sak sammaDet är tydligt att du inte är från Umeå och känner till hatet mellan Umeå och Skellefteå.![]()
I know!Namnet![]()
Håller med @Reykjavik - sak samma, båda ligger norr om gävleDet är tydligt att du inte är från Umeå och känner till hatet mellan Umeå och Skellefteå.![]()
Jag har varit i Gävle! Det är rätt stora tomma ytor och lite folkHåller med @Reykjavik - sak samma, båda ligger norr om gävlei mina ögon är gävle inledningen på norrland
![]()
Kollar på karta och restider ... tex till stockholms centralstation. 1 tim och 57 minuter med bil.Äsch, passa på och bo på landet![]()
Jag vet att det ligger norr om uppsala .. så det är i norrland. iallafall i början.Jag har varit i Gävle! Det är rätt stora tomma ytor och lite folk![]()
Pfft, du måste ju försöka!Kollar på karta och restider ... tex till stockholms centralstation. 1 tim och 57 minuter med bil.
...
Lätt som en plätt.![]()
Hur fick du godkänt i Geografi egentligen?Jag vet att det ligger norr om uppsala .. så det är i norrland. iallafall i början.
Fast nu ser jag att det ligger i samma höjd som falunoch falun är definitivt i norrland!
kaoz!!
Jag har inte ens körkort. Såg att det låg i samma höjd som uppsala. därifrån är det åtminstone lite lättare att pendlaPfft, du måste ju försöka!![]()
De frågade aldrig om var städer/landskap i sverige låg i högstadietHur fick du godkänt i Geografi egentligen?![]()
Skellefteå, Solleftå... Sak samma![]()
I know!Det låter som att man bor ute på vischan då, men det låg ganska nära till centrum i skellefteå.
Fast vad vet jag, skellefteå kanske är litet![]()
Håller med @Reykjavik - sak samma, båda ligger norr om gävlei mina ögon är gävle inledningen på norrland
![]()