Om man bor mitt i sthlm brukar man kunna få båda matvaror eller färdiglagad mat hemkörd.Alla kan inte handla mat på nätet o få det hemkört.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man bor mitt i sthlm brukar man kunna få båda matvaror eller färdiglagad mat hemkörd.Alla kan inte handla mat på nätet o få det hemkört.
Är medveten om det, men man kan inte ta för givet att alla har samma förutsättningar.Om man bor mitt i sthlm brukar man kunna få båda matvaror eller färdiglagad mat hemkörd.
Fast nu skrev jag ju till @Tranan som troligtvis har de förutsättningarna. Det var inte ett allmänt råd till alla.Är medveten om det, men man kan inte ta för givet att alla har samma förutsättningar.
Varför citerade du mig?Fast nu skrev jag ju till @Tranan som troligtvis har de förutsättningarna. Det var inte ett allmänt råd till alla.
Om man bor mitt i sthlm brukar man kunna få båda matvaror eller färdiglagad mat hemkörd.
Det var du som började citera mig. Jag föreslog att Tranan skulle handla på nätet och du citerade mig och skrev att alla inte har den möjligheten.Varför citerade du mig?
Jag gissar att om det skulle hända så skulle de nog satsa på att marknadsföra sig som ett ställe dit man går för något lättare tilltugg och lite häng, om man vill så plockar de ihop en matkasse åt en medan man är där eller så går man dit enbart för stället. Ett ställe i anknytning till butiken men inte en butiksmiljö sas.Precis. Men å andra sidan, då kan man ju lika gärna gå ut och äta på något av de sjuttifemton haken runt hörnet!Jag tror mer att detta med att hänga på lokala butiken är intressant för personer i glesbygd/småstad. Där blir butiken en mötesplats istället för en snabb passage.
nu har jag fått en idé!
En ny typ av mataffär.
En bar livs.
Kunden kommer in och sätter sig i baren.
Beställer drika och ger en lista på matvaror.
När listan är plockad så kan kunden avsluta sitt besök i baren och ta sin shopping hem.
Samtidigt som att här på glesbygden så är det många som inte har råd med den extra servicen.Precis. Men å andra sidan, då kan man ju lika gärna gå ut och äta på något av de sjuttifemton haken runt hörnet!Jag tror mer att detta med att hänga på lokala butiken är intressant för personer i glesbygd/småstad. Där blir butiken en mötesplats istället för en snabb passage.
Det är nog väldigt få som bor så till i glesbygd att de kan gå hem från jobbet och passera en affär på vägen, eller att de kan stanna till och ta en öl på puben medan någon packar påsen.Samtidigt som att här på glesbygden så är det många som inte har råd med den extra servicen.
En fördel är dock att det borde gå att göra en mycket kompakt butik när en inte ska ha folk springande i lagret.