Jag har haft en inflammation mellan skulderblad, men behövde idag för första gången på fyra dagar inte berätta för #carl att jag hoppade över träningen.
En joggingtur på 7,7 km med hängande armar blev det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft en inflammation mellan skulderblad, men behövde idag för första gången på fyra dagar inte berätta för #carl att jag hoppade över träningen.En joggingtur på 7,7 km med hängande armar blev det.
Själv har jag börjat med app tycker det är bra med helkroppsprogram när jag är lite otränad som jag är nu.
Den heter 7 minuter. Håller på med en 30-dagarsutmaning nu det finns olika träningspass på olika nivåer. Dessutom mer riktade träningspass för olika delar av kroppen och stretchprogram. Den är gratis. Funkar bra att göra övningarna hemma i vardagsrummet med kroppen som motstånd.Vad är det för app?
@Trollunge och lite @Sleepan också. Ni håller ju på/har hållt på med crossfit. En del av mig är sugen att testa crossfit, för att det verkar vara grymt bra och rolig träning, där man lätt kan bli apslut och svinstark om man kämpar lite. En annan del av mig är lite mer tveksam, för jag tycker det verkar vara rätt så mycket tävlingsinriktat och prestation i de där boxarna. Typ att man är två och två och ska helst matcha hyfsat i tid, eller att alla väntar tills man är klar osv... Det finns en risk att prestationsfokus och jämförelsemomentet kan slå så.jävla.fel hos mig, så jag vet inte om jag vågar. Har ni några tankar, ni redan frälsta? Andra som provat på eller funderat på det får också bidra.
I övrigt, BodyCombat och yoga idag, så har inget att berätta för #carl.
@Trollunge och lite @Sleepan också. Ni håller ju på/har hållt på med crossfit. En del av mig är sugen att testa crossfit, för att det verkar vara grymt bra och rolig träning, där man lätt kan bli apslut och svinstark om man kämpar lite. En annan del av mig är lite mer tveksam, för jag tycker det verkar vara rätt så mycket tävlingsinriktat och prestation i de där boxarna. Typ att man är två och två och ska helst matcha hyfsat i tid, eller att alla väntar tills man är klar osv... Det finns en risk att prestationsfokus och jämförelsemomentet kan slå så.jävla.fel hos mig, så jag vet inte om jag vågar. Har ni några tankar, ni redan frälsta? Andra som provat på eller funderat på det får också bidra.
Den heter 7 minuter. Håller på med en 30-dagarsutmaning nu det finns olika träningspass på olika nivåer. Dessutom mer riktade träningspass för olika delar av kroppen och stretchprogram. Den är gratis. Funkar bra att göra övningarna hemma i vardagsrummet med kroppen som motstånd.
Det låter ju perfekt! Ska kolla upp den.
Jag är tveksam av precis samma anledning som du, samtidigt som jag blir lite smått avundsjuk när jag läser @Trollunge s lyriska inlägg efter sina pass@Trollunge och lite @Sleepan också. Ni håller ju på/har hållt på med crossfit. En del av mig är sugen att testa crossfit, för att det verkar vara grymt bra och rolig träning, där man lätt kan bli apslut och svinstark om man kämpar lite. En annan del av mig är lite mer tveksam, för jag tycker det verkar vara rätt så mycket tävlingsinriktat och prestation i de där boxarna. Typ att man är två och två och ska helst matcha hyfsat i tid, eller att alla väntar tills man är klar osv... Det finns en risk att prestationsfokus och jämförelsemomentet kan slå så.jävla.fel hos mig, så jag vet inte om jag vågar. Har ni några tankar, ni redan frälsta? Andra som provat på eller funderat på det får också bidra.