Började dagen idag med en ridtur. Gick upp vid 6.45 och tog med mig frukosten ut i stalletSovit dåligt i natt pga förkyld dotter och snarkande make (måste försöka fixa en gästsäng/bäddsoffa inne på mitt kontor
) Tänkte skita i att rida så tidigt men då var jag redan vaken och skulle ändå bara ligga och irritera mig på snarkande och snörvlande så jag gick upp enligt plan. Svinkallt ute men glad och duktig häst väger upp vädret
Jag och yngsta dottern är själva stor del av dagen idag då maken och äldsta dottern är iväg på maskinvisning. Vi är hemma pga att yngsta dottern 48h inte gått riktigt än + att hon är jäkligt förkyld och antagligen inte skulle orka. Så det blir nog lugnt och mest soffhäng tills de andra kommer hem och då ska vi gå ut och snickra klart väggen till vedskjulet.
Blir nog inte så mycket mer aktivitet idag, möjligt att jag tar en promenad med hunden ikväll bara.
Låter som att du ändå fått en bra start på en potentiellt skön dag.
Jag mår bättre efter nio timmars sömn. Har fortfarande ingen aptit att tala om, men blev sugen på stekt kyckling så det får det bli som någon sorts pre-lunch.
Sen tänkte jag försöka gräva fram åtminstone delar av lägenheten. Vore fint att i alla fall få dammsuga lite för det känns som att vi har ett halvt grustag inne i lägenheten...