Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var iväg på ett privat pass med en av coacherna på crossfitboxen ikväll. Det är sista steget innan man kan bli medlem, och är mest till för att de ska kunna stämma av hur pass mycket man kan/hur mycket mer guidning man behöver innan man börjar på riktigt. Eftersom att jag är bekant med skivstänger, kettlebells och grejer sedan innan fokuserade vi mest på att grundligt gå igenom de "klassiska crossfit-övningarna" som återkommer rätt ofta (cleans, jerks, snatches och en del gymnastikövningar). Det mesta kändes rätt lätt (men gud vad mycket att tänka på!) och coachen tyckte att jag hade en jättebra grund, så jag fick godkänt att hoppa in och vara med på vanliga pass redan imorgon!
Så nu är det vanliga gymkortet uppsagt, och imorgon ska jag vara med på mitt livs första riktiga WOD![]()
Jag har mens, känner av pollen och ligger sen ett gäng dagar tillbaka på energiunderskott. Vill jag träna? Nääääää... Snark.
Usch det lät onödigt tungt![]()