Mineur
Moderator
Jo, problemet är ju bara att de inte känner mig så väl och att jag är dålig på att kommunicera när något inte känns bra... Och så är de själva är sådana där personer som är vana vid att köra ända in i kaklet, utan problem. Så det gör det ju ännu viktigare att jag själv känner efter och backar av när det tar emot, vilket jag faktiskt tycker att jag varit rätt bra på - fram tills nu. Men det blir bättring på den fronten, jag lovar!Du borde ge dina träningskompisar mandat att brotta ner dig när du inte kan behärska dig.
Ta hand om dig, för bövelen! Ryggen ska du ha hela livet.
Vad skönt! Ja, skulle jag syssla med marklyft så hade jag nog fått göra det fokuserat åtminstone en gång i veckan och verkligen låta det ta tid. Nu är det ingenting som ingått i min träning i någon större utsträckning de senaste månaderna, mest p.g.a osäkerhet samt oro för ryggen, och det gör väl kanske att det är lätt att ta i för mycket när jag väl "får chansen". Men jag kommer att köra väldigt lätt, alternativt inte alls, i framtiden!Tack @Mineur ryggen är bättre, lite öm bara och stel i nackenHoppas du blir bra snabbt och att du tänker dig för en extra gång nästa gång du tänker marklyfta
Jag har också halvkass rygg och matklyftandet har fått ta tid för att den ska funka.