Jaha. Inspirerad av att läsa om riksdagspartiernas strategier - eller brist på strategier - inför en zombieapokalyps, så kunde jag bara inte längre hejda mig. Utan drog iväg en anmälan till Run for your lives i början på november. (3/11 detta år)
(alltså jag kommer så att skrika mig genom fem kilometer)
Men fy vad hemskt
Ruggig träningsvärk idagMärks att jag inte tränat i sommar... Anledningen till att jag inte har tränat hade jag först tänkt hålla för mig själv, men jag pallar fan inte vara så hemlig och det är inget att skämmas för. Jag var gravid, men fick missfall i vecka 12. Så hela juli orkade jag inte träna, var yr och trött hela tiden. Och ja, sen gick det åt helvete förra veckan och förutom att jag blev sjukt jävla ledsen (och hade jävligt ont osv osv) så kändes det också lite ovärt att ha mått dåligt och inte kunnat träna i onödan. Så, resultatet av sommaren är tappade gains, tappad kondition och ingen bebis, typ
Ursäkta TMI eller nåt men ja... Ni får stå utJag har av förklarliga skäl tagit det extra lugnt den senaste veckan men är taggad på att komma igång nu. Siktar på 3 pass i veckan som grund.
Idag blev det lågintensivt med 1,5 timme fotbollsgolf (oväntat kul!) och typ 40 minuter kvällspromenad.
Usch vad tråkigt att höra Zassoo
Som du säger är det verkligen inget att skämmas för och jag tycker det är fint att du ville/orkade berätta vad som hänt. Tror inte det är någon här som känner att vi får "stå ut" med att du berättar
Härligt med träningspepp iaf
Kram!