Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppar in här och frågar; var gör ni av mobilen när ni springer? Armband, midjebälte eller något annat?
Jag hoppar in här och frågar; var gör ni av mobilen när ni springer? Armband, midjebälte eller något annat?
Typ sån har jag också.
I fickan om jag har ficka med blixtlås. Bäst är de fickor som sitter över rumpan. Men annars i hållare på armen. Har inte haft problem med att den glider. Men jag har en gammal Iphone 5s som ju är ganska nätt till storleken.Jag hoppar in här och frågar; var gör ni av mobilen när ni springer? Armband, midjebälte eller något annat?
Härligt!Idag blev det en ”kvartsmarathon”.
Aningens mer kuperad runda än vanligt (Linköping är ganska platt...) och runt 5-6 km kändes det rätt tungt. Men jag kom igång igen, och kan jag hålla samma tempo dubbelt så långt kommer jag springa på 2,15 i Göteborg. Det är ju liksom om 9 månader och jag tänker ju vara väldigt mycket mer vältränad då än nu.![]()
Så jävla stark och inspirerande!Nu är jag och svägerskan på väg till hotellet efter avslutad lyftardag. Jisses vad vi lyft! Tekniktips, övningar och personbästa har smattrat i sådant tempo att man knappt hunnit höra och förstå hälften.
För er som gillar siffror kan jag berätta att jag drog PB i mark med en tvåa på 110 och en etta på 130 kg (det senare finns till allmän beskådan på Styrkebyråns insta). Jag tangerade mitt åtta månader gamla PB i bänk, 55 kg, och slog nytt PB i böj med 92,5 kg.
För er som vill veta något om själva innehållet; ni får ge er till tåls till imorgon då jag kan smält det hela lite (och då jag sitter vid en dator).![]()
Bra gjort!Har inte tagit mig ut och sprungit på två veckor. Först fick jag känningar av benhinnorna efter en långpromenad i fel skor, sedan drog jobbet igång och ork och tid räckte inte riktigt till. Igår tog jag en promenad på drygt 6 km, och idag tog jag tag i löpningen igen. Blev bara 3 km, men jag fokuserade på en ganska ordentlig tempoökning. Kapade ungefär en minut per km. Bästa tiden på den sträckan.
Jag vet inte alls vad det innebär i sig, men ”personbästa” förstår jag och att det rör sig om en imponerande prestation även sett till antalet timmar förstår jag också. Så jag stämmer in i kören och säger -sjukt bra jobbat!!Nu är jag och svägerskan på väg till hotellet efter avslutad lyftardag. Jisses vad vi lyft! Tekniktips, övningar och personbästa har smattrat i sådant tempo att man knappt hunnit höra och förstå hälften.
För er som gillar siffror kan jag berätta att jag drog PB i mark med en tvåa på 110 och en etta på 130 kg (det senare finns till allmän beskådan på Styrkebyråns insta). Jag tangerade mitt åtta månader gamla PB i bänk, 55 kg, och slog nytt PB i böj med 92,5 kg.
För er som vill veta något om själva innehållet; ni får ge er till tåls till imorgon då jag kan smält det hela lite (och då jag sitter vid en dator).![]()