Träning inför 3-års?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Mia_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 67
  • Visningar Visningar 5 613
Sv: Träning inför 3-års?

Sen ska våran andra uppfödning visas i helgen på Strömsholm.[/QUOTE]

Vilket datum ska ni dit? Vad heter hästen?:) Jag ska också vara med! Vårt sto heter Indeur TS.

skickar pm då det inte är våran häst längre

Marshmallow skrev:
Panikie, hon är underbar!
Nu får du allt rapportera hur det går för er :-)

Tack så mycket, jo jag ska Rapporter hur det har gått för oss, nu är det bara knappt 1 vecka kvar :D

Hej tjejer!

Jag har en smula ångest och panik nu när 3-årstestet närmar sig. Löshoppningen och visningen är det nog inga problem med men vi ligger lite efter med ridningen. Han har strulat lite och tappat stinget så vi har fått backa tillbaka och börjat lite från början.

Så nu skulle lite råd från er sitta fint. Är det värt att låta ett proffs ta sig honom an såhär nära inpå provet. (Vi visar i Gävle den 12:e maj) Eller är det försent för dem att hinna få ordning på han?

Är det någon som känner en duktig visare som är bra på löshoppning också? Jag är lite nervöst lagd så jag vill inte visa han själv. Ni får gärna maila eller PM:a mig. Jag bor i Uppsala!

Skulle vara mycket tacksam för hjälpen!

Liknande trådar

Träning 3 åringen är hemma efter 2.5 år på lösdrift. Han är gänglig och jag tycker han ser mer ut som en 2åring än en 3åring. Upplever att han... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 975
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 092
Senast: tomte
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
606
Senast: Honey07
·
Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
519
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka