Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter ju inte riktigt som ett meditationsprogramJag har köpt ett 12-veckors introduktionsprogram online till meditation, som personalförmån/friskvård via jobbet. Tänker att jag skulle kunna ha stor nytta av meditation i kontexten stresshantering. Men kanske har jag missuppfattat, eller haft en för inskränkt uppfattning om meditation. För de första 3-4 klippen som jag tittade på nu på lunchen handlade nästan bara om yoga och var uttalat fysiska med olika yogaövningar och ställningar. Det var inte riktigt vad jag förväntat mig, hade hoppats mer på rent mentala bitar - som man i den bästa av världar skulle kunna applicera utan yogamatta och slå-knut-på-sig positioner. Men det kommer kanske längre fram.
Nytt pass till crazy-listan(det ser ut att bli ett halvår per sida).Visa bifogad fil 168347
Fail. Egentligen skulle det inte stå med. Men så bestämde jag mig för att det till viss del borde räknas ändå (eller iaf synas att jag försöktVad står F:ett för som är bakom vissa nummer?
Älskar att du skriver allt irl och inte på telefon eller liknande![]()