Träning och hälsa del 12

Dagens mark. Kände mig svag trots att det ändå gick att genomföra. Orkade inte riktigt allt jag ville på 85 så jag växlade ner och körde lite till på 70. Går väl bättre nästa gång.
20250524_095148.webp

Planen var att ta den andra rundan flr veckan idag, men fortfarande helt slut efter en för intensiv jobbvecka toppad med extra pollen och mer problem med allergi än vanligt. Så jag planerade om och tog en lång men lugn promenad med hundarna i stället. Tillräckligt jobbigt 😁

Oroar mig för att jag ska tappa den lilla vana jag börjat få till, den är inte tillräckligt befäst ännu.

Tillbaka i tråden. Igår började jag programmet "Marklyft för medelerfarna", jag känner mig mer som nybörjare än medelerfaren 😅 men nybörjarprogrammen ser så trista ut, så tränade jag för två år sen. Tyckte detta program såg kul ut, men pausmarken blir nog inte så kul 🙃

Sällskap på dagens löpning! Skönt att springa I lägre tempo än jag brukar, kunde köra ökningar i uppförsbackarna istället 🙂
Det var hans första 5 km för i år!
Visa bifogad fil 168101

Blev en promenad på 5 km också, nu ligger jag i sängen med drygt 22000 steg i kroppen.

Brukar ju styrketräna på söndagsmornarna, men blir nog ett till löppass, så startar jag upp styrketräningen ordentligt på måndag igen!

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
76 801
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
74 784
Senast: Miao
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och... 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
68 182
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd pratar vi om allt från yoga och promenader till crossfit och maratonlöpning. Alla är välkomna, helt oavsett... 99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
80 684
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka