Ridit unghästen, fixat med de andra hästarna och hållit lektion och sprungit en tur med hundarna så stegen är inne med råge lagom till lunch 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min (galna) kompis som sprang backyard i somras bjöd in till ett litet evenemang idag på elljusspåret. 5:ans spår så länge man orkade. Vila mellan varje varv (det var min räddning) blev pb för mig! Tack kroppen
Visa bifogad fil 190193
Visa bifogad fil 190199
K9 biathlon i Luleå idag. Herregud vad jobbigt! Fick gå så mycket mer än jag hade tänkt men jag har ju inte riktigt koordination i särskilt det dumma benet efter stroken så jag kan inte springa där det är mycket rötter och stenar så det blev en hel del gång både där och uppför! Men är så glad att vi klarade det, längsta biathlonet vi sprungit!
Åh vad kul att det blev av, för visst var du lite orolig över om det skulle gå? Eller blandar jag ihop det nuVisa bifogad fil 190199
K9 biathlon i Luleå idag. Herregud vad jobbigt! Fick gå så mycket mer än jag hade tänkt men jag har ju inte riktigt koordination i särskilt det dumma benet efter stroken så jag kan inte springa där det är mycket rötter och stenar så det blev en hel del gång både där och uppför! Men är så glad att vi klarade det, längsta biathlonet vi sprungit!
Tyvärr inte! Men min kompis pojkvän bor i Luleå så vi har övernattat hos honomBor vi i samma stad?
Grymt jobbat!!
Ja precis! Jag kunde inte göra hindret med sån här armgång, vet inte om det heter det men där man hänger i armarna och ska liksom ta sig framåt. Men jag är inte så stark att jag hade klarat det utan ont i axeln hellerÅh vad kul att det blev av, för visst var du lite orolig över om det skulle gå? Eller blandar jag ihop det nu![]()
Är det hinder med alltså, och hund? Låter som ett jätteroligt loppJa precis! Jag kunde inte göra hindret med sån här armgång, vet inte om det heter det men där man hänger i armarna och ska liksom ta sig framåt. Men jag är inte så stark att jag hade klarat det utan ont i axeln hellermen resten gick
![]()
Ja precis! Simma, krypa, åka gummibåt, lösa gåtor m.mÄr det hinder med alltså, och hund? Låter som ett jätteroligt lopp![]()
Skulle hunden genom det där röret med?
Yes hon åkte före migSkulle hunden genom det där röret med?
Härligt! Bra jobbat!!Det blev ett fjärde pass också, löpning igen. Sprang 7 km och hade egentligen tänkt mig lugnt och långsamt men hade i så fall behövt sänka tempot mer. Nåja, medeltempo på 7:05 och jag var ute i strax under 50 minuter. Överlag bra känsla av att tuffa på, det blåste motvind emellanåt vilket gjorde att det blev lite trögare.
Det var länge sen jag sprang mer än 5 km så det kändes jättebra