Transport med fronturlastning och stor sadelkammare

Bukefalos 30 år!

Clinton

Trådstartare
Har just nu ett Boj bravo släp, den stora modellen med sadelkammare. Behöver köpa ett nytt släp då jag behöver fronturlastning till min nya häst. Har kikat runt lite men har inte hittat det perfekta släpet. De flesta släp med FU verkar inte ha någon sadelkammare, vissa med en liten som man kommer åt från insidan. Jag trivs väldigt bra med den Boj modell och storlek på sadelkammare som jag har nu, finna det något motsvarande med FU?

Fautras verkar ha men dem ligger lite högt i pris för min plånbok. :bump:

Sv: Transport med fronturlastning och stor sadelkammare

Nu är ja inte så duktig på alla märken, Men jag gillar Ifor, de har ju de flesta transporter med fronturlastning. Nästa transport blir en Ifor.

Det finns en hel del släp med fronturlastning och sen påhängd sadelkammare i fram. Bland annat Ifor, star trailer mfl. Tyvärr sitter dom ju i många fall över fönstret. Vet att det går att specialbeställa släp med fronturlastning och inbyggd sadelkammare hos Boj men dom är fruktansvärt dyra. Det blir nog generellt lite för tungt för att det ska vara speciellt många tillverkare som vill göra ett sånt släp.

Mitt Kylinge har fronturlastning och en liten påhängd sadelkammare fram som öppnas från utsidan.
Visserligen mindre än den du har nu men jag tycker det fungerar bra iaf :)
Det gör mkt att man öppnar den från utsidan, de som man öppnar från insidan tycker jag inte alls om, det är så himla trångt då!

Liknande trådar

• Transportdjungeln
  • Årets köpa transport-tråd
  • Val av transport?
  • Vänja häst vid ny transport

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat