Bukefalos 28 år!

Transportskydd, storlek?

walkaway-

Trådstartare
Jag ska nu köpa transportskydd till min Islandshäst. Bör jag välja ponny eller cob/full?

Tacksam för svar! :D
 
Sv: Transportskydd, storlek?

Jag har svårt att tänka mig att full skulle passa på en islandshäst. De brukar ju knappast vara långbenta :p
 
Sv: Transportskydd, storlek?

Mina cob som jag köpte från Hööks var på tok för stora. Jag gissar på ponny om din häst inte är en jätte! :)
 
Sv: Transportskydd, storlek?

Mina tidigare hästar har haft cobstorlek på transportskydden, men till nuvarande (som är mkt nätt i typen) har jag fått köpa ponny.
 

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 127
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 235
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
248
Utrustning Hej!😊 Jag hade viljat köpa en sådan här gjord som finns på bilden jag har lagt till. Men jag undrar vilken storlek som jag borde välja…...
Svar
14
· Visningar
1 001
Senast: VincentM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp