Transportskydd!

Ja, att du bor någonstans mitt ute i "ingenmansland" har jag förstått av tidigare inlägg :), men nu blev jag ruskigt nyfiken - var, mer precis?
Hrm... ärligt talat... läste du inte att jag ville köpa ROSA transportskydd? Ska jag prova dem på din Vision så får jag nog satsa på de ljusblåa istället, så att vi inte gör bort oss helt ;) :angel:



När min dam är ute och åker är det ett himla liv i transporten - men inte av att hon bankar sönder väggarna, utan för att hon står och gnäggar mer eller mindre konstant. Borde nog köpa munkavle eller halstabletter till henne, om hon ska klara denna resa utan att få halsont :crazy:

Har redan 2 uppsättningar skydd samt lindor, och ska köpa boots också, så man har att byta med ifall det skulle behövas, men vill dock ändå ha ett par ordentliga, höga skydd för att minska skaderisken och för att hästen ska åka skönt också.
 
jag har equi-guard svarta höga med teddyfoder! Finns på hööks, fast dem är inte med i katalogen, men dem är bra, skyddar även hasen..
 
har ett par från Event.. helt ok =)
kosta inte så värst mkt! prisvärda!
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 399
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 127
Senast: Djurvän
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
35 008
Senast: monster1
·
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
12 196
Senast: Mickizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp