transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lill_flesky
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 797
L

lill_flesky

Är det ngn som har dessa transportskydd:
http://www.ryttare-hast.se/upload/Artiklar/Bilder/Bild-166.jpg ?

Är ute efter låga transportskydd med bra kvalité, var inne på bucas men det enda stället jag har hittat dom på är granngården och där var dom slut i den färg och storlek jag vill ha (svart och cob). Någon som vet nån internetsida som säljer dom?

Andra förslag på transportskydd? De ska som sagt vara låga, helst svarta (andra färger är okej också, men helst svarta) och lagom vadderade.

Sen en liten fundering ang storlekar och så, ni som har araber (med dom klassiska arab-spindel-benen :crazy: ) vad har ni för storlek på era transportskydd?

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 571
Senast: LiviaFilippa
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 418
Utrustning Jag ska införskaffa nya transportskydd till min häst, då han ibland kan vara lite brutal. Har tidigare haft låga, men är nu inne på att...
Svar
6
· Visningar
1 934
Senast: Magic_Mac
·
C
Ridning Här kommer artikeln, hoppas det är ok att jag lägger in den? Frågan låg ute så jag avvaktade men fick inget nej, så här kommer den! Håll...
Svar
14
· Visningar
2 322
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka