Transportskydd

cactuspower

Trådstartare
Jag är på jakt efter ett par ordentliga transportskydd, har kanske inget jättebehov av dom just precis nu och jag har inte tänkt köpa några just precis nu heller, men runt slutet av sommaren i alla fall :) .
Vill i alla fall ha lite koll på vilka jag ska spana in, och veta vilka som sitter bäst och håller bäst. Vilka har ni och vilka är era favoriter?

Jag vill ha ett par vanliga svarta, har funderat lite på nedanstående.
Men har ni några andra förslag får ni gärna lägga till dom också :)

Event Plus Transportskydd 518:-
HS7601.jpg

Pessoa Transportskydd 798:-
33902.jpg

Rhino Transportskydd 528:-
travelbootsbig.jpg

Mark Todd Transportskydd 750:-
8020.jpg

Sv: Transportskydd

Jag har bucas! Har vart jättenöjd förrut men är inte det längre...... Bakskydden har ingen vidare passform på min hästs bakben, däremot fram e dom jättebra! Jag hade satsat på pessoa eller mark todd! Tycker dom verkar bra....... Har hört mycket positivt om mark toddskydden!

Jag har Bucas och Pessoa, jag är hyfsat nöjd med båda, de går sönder lite här o där så jag får sy ihop dem ganska ofta...:crazy: Passformen är bra på båda, om inte hästarna åker tillsammans använder jag Bucas som sommar skydd och Pessoa på vintern, de känns lite tjocka att sätta på en varm sommardag :D

Bucas har kommit med en ny modell spm är lite tjockare än den vanliga, har kännt på dem men vet inte riktigt vad jag tycker än...:D
http://www.saddlery.biz/pp/Horse_Cl...d__Horse_Bandages/Bucas_Max_Travel_Boots.html

hade bucas till ponnyn -superbra
hästen hade ostäcke- oxå men bra inte sp bra om bucas

Jag har Event Plus och är super nöjda med dom. Stadiga och tjocka..
Tummen upp för dom =)

/M

jag har Höga Bucas transortskydd...tycker dom funkar jätte bra,sitter bra på hästen och det är bra passform på dom dessutom...

Jag har horseware-skydden. Dom är iaf Väldigt tåliga och skydder superbra!! :bow: Kan verkligen rekommendera dom.

Kanske inte lika snygga som MT och Pessoa men.....

Själv vill jag ha bruna. :d

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 031
Senast: MiniLi
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd... 2
Svar
25
· Visningar
1 958
Senast: Glimra
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 673
Senast: dobbis
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
19 120

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka