Bukefalos 28 år!

Trasiga blodkärl i ansiktet

fejko

Trådstartare
Går det att ta bort dessa? Min mamma hade massor på näsan och hon mådde väldigt dåligt över dessa men brukade sminka över dem. På senare år tror jag faktiskt hon tog bort dem, går det? Är det någon som har gjort det? Anledningen att jag frågar är att jag har pyttelite i ena näsvingen inte så det stör så mycket men om jag plötsligt skulle få mer vill jag vara beredd på att kunna ta bort dem. Det lär vara ärftligt även om överdrivet solande kan göra saken värre.
 
Går det att ta bort dessa? Min mamma hade massor på näsan och hon mådde väldigt dåligt över dessa men brukade sminka över dem. På senare år tror jag faktiskt hon tog bort dem, går det? Är det någon som har gjort det? Anledningen att jag frågar är att jag har pyttelite i ena näsvingen inte så det stör så mycket men om jag plötsligt skulle få mer vill jag vara beredd på att kunna ta bort dem. Det lär vara ärftligt även om överdrivet solande kan göra saken värre.
trasiga? Menar du ytliga?

Jag tror att de går att lasra bort.

Jag fick massor efter strålbehandlingen av de borttagna bröstet. Ville få bort dem men de sa att de behövdes för att läka strålskadorna i huden så jag lät bli. Men det hade gått att ta bort med laser tydligen.

Kolla med någon plastikirurigisk klinik?
 
Går det att ta bort dessa? Min mamma hade massor på näsan och hon mådde väldigt dåligt över dessa men brukade sminka över dem. På senare år tror jag faktiskt hon tog bort dem, går det? Är det någon som har gjort det? Anledningen att jag frågar är att jag har pyttelite i ena näsvingen inte så det stör så mycket men om jag plötsligt skulle få mer vill jag vara beredd på att kunna ta bort dem. Det lär vara ärftligt även om överdrivet solande kan göra saken värre.
Min mamma lasrade bort sådana för många år sedan. Det var väldigt lite tycker jag. Hade egentligen knappt noterat dem trots att jag lätt märker små dtaljer i folks utseenden. Men tillräckligt för att hon skulle vilja ha bort det iaf.
Mamma fick vara extremt noga med att undvika sol och ha hög solskyddsfaktor. Men hon var nöjd med resultatet.
De lasrar fortfarande sånt vad jag vet.
 
Tack för alla svar! Jag har läst att man kan ta bort dem på nätet men man vet ju inte hur bra det funkar eller om det tom blir värre. Därför blev jag extra glad för @LECH s svar!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 090
Senast: Badger
·
Oro
Kropp & Själ Jag har alltid varit en orolig människa, på lågstadiet satt jag många gånger inne hos skolsystern under mattelektionerna eftersom jag va...
Svar
17
· Visningar
1 528
Senast: Squie
·
  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 275
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 227
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp