Jag schamponera stövaren en gång till utställning. Det var den gången hon fick en kommentar om för mjuk päls.Schamponerar man inte ens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag schamponera stövaren en gång till utställning. Det var den gången hon fick en kommentar om för mjuk päls.Schamponerar man inte ens?
Ja ska schäfer gå framför men Trassel gå bredvid? Domaren sa att han skulle springa precis vid min sida och när jag tittar på YouTube travar kineserna bredvid ägaren.Men det är en jäkla skillnad på att visa en schäfer och övriga hundar
Tänk att det är så olika mellan olika raser. Det är det som är det bästa med hundar, så vi alla kan hitta någon vi tycker extra mycket omJag schamponera stövaren en gång till utställning. Det var den gången hon fick en kommentar om för mjuk päls.
Ja, på specialer ska dom det men ringarna på SKK/SBK utställningar är så små så då har man dem brevid eller möjligtvis något framför fotposition beroende på hund.Ja ska schäfer gå framför men Trassel gå bredvid? Domaren sa att han skulle springa precis vid min sida och när jag tittar på YouTube travar kineserna bredvid ägaren.