karamelldrottningen
Trådstartare
Igår när vi gick på promenad så gick vi förbi en stor, kraftig kopplad hund. Den gjorde utfall till mig och min hund. Ägaren kunde nätt och jämt hålla i den. Vi gick på sidan, jag kände på mig att den hunden skulle göra utfall. Men vi kunde inte välja att gå så långt bort då det var vatten och hus på varsin sida. Alternativet hade varit att vända om men jag tänkte. Putsan, vi klarar detta. De är ju kopplade.
Bor i ett område med massor av hundar och vi går förbi flera daglingen, inga problem. Men denna gång var det annorlunda. Efter att den hunden hade gjort ett utfall så blev min hund så konstig. Idag har han varit deppighetens deppighet. Hade ingen feber eller nåt och åt och drack. Men inte alls sitt vanliga glada jag.
Han har tidigare blivit biten vid sidan vid ett liknande tillfälle och idag har han haft ont på den sidan.
Det hände ju inget igår, hundarna nuddade inte varandra, nån meter emellan. Men min hund har bettet sig som om han blev biten. Såfort jag bara nuddar den sidan så skriker han till. Han har skakat och varit spänd.
Vi har varit ute en hel del och ute verkar han må mkt. bättre.
Tänk vad gamla minnen kan ställa till det för en liten hund.
Bor i ett område med massor av hundar och vi går förbi flera daglingen, inga problem. Men denna gång var det annorlunda. Efter att den hunden hade gjort ett utfall så blev min hund så konstig. Idag har han varit deppighetens deppighet. Hade ingen feber eller nåt och åt och drack. Men inte alls sitt vanliga glada jag.
Han har tidigare blivit biten vid sidan vid ett liknande tillfälle och idag har han haft ont på den sidan.
Det hände ju inget igår, hundarna nuddade inte varandra, nån meter emellan. Men min hund har bettet sig som om han blev biten. Såfort jag bara nuddar den sidan så skriker han till. Han har skakat och varit spänd.
Vi har varit ute en hel del och ute verkar han må mkt. bättre.
Tänk vad gamla minnen kan ställa till det för en liten hund.