Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

jaha då sitter man hemma och gnager på naglarna och är nervös..min häst ska starta UTAN mig. jag börjar jobba just då hennes lopp går...:(
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

jaha, det vet jag hur det gick när jag gjorde så med en av mina "knas" passhästar.
först skulle han inte ut på banan och väl i volten börja han slå som aldrig förr!!! han har adrig slått i hela sitt liv...
´det va enda gången jag inte va med han när han startade, sen hädan efter följde jag alltid med!!
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

hon hade borelia som 2 åring oxå, men vet inte va dom gjorde åt det då... men sån tur va så va värdena inte mkt över det normala, så det blir medicin 5 dagar nu, sen ska vi göra en hältutredning och se om vi ska ha kvar henne eller hon ska bort.

Jag hoppas att det går att fixa, "solros" har ju haft en häst som fixade till sig och startade hyggligt efter borrelia men hon är den enda jag vet som hästen kommit igen så pass bra efter.

Och det här är ju faktiskt andra gången som du skriver. :crazy:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

fast min har skött sig exeplariskt innan då jag inte varit med. en gång vann hon och en gång trea :) hoppas det går lika bra ikväll ;)

tyckte inte din peppning var så bra haha
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Jag hoppas att det går att fixa, "solros" har ju haft en häst som fixade till sig och startade hyggligt efter borrelia men hon är den enda jag vet som hästen kommit igen så pass bra efter.

Och det här är ju faktiskt andra gången som du skriver. :crazy:

hmm...ja, hoppas hon är den andre som kommer till start då!!! hoppas hoppas!!
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

fast min har skött sig exeplariskt innan då jag inte varit med. en gång vann hon och en gång trea :) hoppas det går lika bra ikväll ;)

tyckte inte din peppning var så bra haha

Låter bra jue!!!!!
hoppas det går likabra ikväll??
vart startar hon?
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

nä det gick tyvärr inte alls bra tydligen var hon skitdålig.:o:cry:
skellefteå startade hon i alldeles nyss
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

jo det var precis hon hehe. men för mig är hon alltid en stjärna:D

ove a tidigare idag 8en bekant hörde honom)

"idag vinner hon för det vita är borta"

började undra om han var blind eller om min utselare bytte grejor där borta :rofl:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

jo det var precis hon hehe. men för mig är hon alltid en stjärna:D

ove a tidigare idag 8en bekant hörde honom)

"idag vinner hon för det vita är borta"

började undra om han var blind eller om min utselare bytte grejor där borta :rofl:

haha!!! den va bra!!!:grin:
va det dig det stod om i tidningen då??:cool:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Brukar inte Travronden ha ett tjockt sommar nr? när kommer det sommaren år ju snart slut..
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Nån som vet nåt om vad som hände på Gävle igår? Såg bara att det var flera hästar strukna för skenturer och i tidningen stod det just inte nåt..
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

nej har bara fått vinter nummret + de vanliga tidningarna har väntat länge nu! får nog ringa o höra vart dem gjort av mitt ex
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Ringde dem sa att de inte har ett sommar nr likt vinternummret? Är det ja som har dåligt minne har för mig att det var ett på sommaren o ett på vintern :confused:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Nån som vet nåt om vad som hände på Gävle igår? Såg bara att det var flera hästar strukna för skenturer och i tidningen stod det just inte nåt..

Saxat från "Tips- och Skvaller Ronden":

- Jag körde Staro Bubbles på rakbanan under loppet. Han skulle värmas på banan mellan lopp två och tre. Jag såg att det var en häst i vändplanen på rakbanan, och av någon anledning tog han fel väg tillbaka och mötte oss. Tyvärr satt jag och rättade till tömmarna när ekipaget närmade sig oss, och jag upptäckte faran för sent. Jag ramlade av och bägge hästarna skenade. Min häst sprang bort mot ena kurvan, utanför banan, medan den andre sprang in på banan, säger Rauno.

Mmm. Smidigt.
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Ringde dem sa att de inte har ett sommar nr likt vinternummret? Är det ja som har dåligt minne har för mig att det var ett på sommaren o ett på vintern :confused:

hmm, under min tid som prenumerant har det varit ett tjockt finare nummer på vintern, medans på sommaren har det varit ett fetare exemplar än de som kommer ut annars.
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Saxat från "Tips- och Skvaller Ronden":

QUOTE]

Ja, det var 2 av dem då... såg i resultaten att två av hästarna i monte´loppet också var strukna för skenturer..
Kanske tur att man höll sig hemma med lunginflammation igår! :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
148 703
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
112 945
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp