Bukefalos 28 år!

Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Var det nån som sa att en viss Svanstedt är sur och butter??? :eek:

En bekant har alltid hävdat motsatsen och själv har jag ingen åsikt om karl'n.

men i dag när jag stod och pysslade med pulsmätaren (hastighetsmätaren på vagnen) i ett hörn när jag skulle prema tvååringen kom han fram och undrade vad jag höll på med, sen undrade han om jag visste vem han som utvecklade Conscator var (det vet jag för det var han som var min pulsguru) och drog världens historia om när Stig H. hade kört lopp med hastighetsmätare åt Victor... :D

Sen var han framme och hjälpte till att remma av när hon blev skrämd och höll på att komma loss efter avskrittningen tillsammans med en hel hög människor!

Åh vad skönt det är att hålla på med trav där folk är så hjälpsamma! :bump::bump: :bow::bow:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Och premieloppet gick? ;)

Alldeles utmärkt, vi kom sist på 33,3, damen var lite seg i dag men så som hon var utanför banan gjorde det inget att hon var seg PÅ den... :idea:

Hon har varit lite egensinnig i värmningar och så tidigare men i dag var hon sååå cool på banan utom när monstersladden försökte bita henne... Traktor framifrån och vattenbil framifrån är helt OK men att köra ifatt bakifrån, glöm det...
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Alldeles utmärkt, vi kom sist på 33,3, damen var lite seg i dag men så som hon var utanför banan gjorde det inget att hon var seg PÅ den... :idea:

Hon har varit lite egensinnig i värmningar och så tidigare men i dag var hon sååå cool på banan utom när monstersladden försökte bita henne... Traktor framifrån och vattenbil framifrån är helt OK men att köra ifatt bakifrån, glöm det...

Kul, Grattis!! :D
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

GRATTIS GHOST!!! ......och trevligt med lite uppfödarepremier tack vare er ;)
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

-kl-

i Norrtälje har vi sjukstuga :cool: Alice blev ombehandlad i hovleden v fr & "nye" veterinären fann även hälta i mellan carpus vfr.

Och jag har skaffat mig halsfluss med tillhörande feber-svallningar...
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

-kl-

i Norrtälje har vi sjukstuga :cool: Alice blev ombehandlad i hovleden v fr & "nye" veterinären fann även hälta i mellan carpus vfr.

Och jag har skaffat mig halsfluss med tillhörande feber-svallningar...

usch, hoppas ni mår bättre snart!! :love:

själv är man småförkyld och efter att ha haft semester i två veckor och nu börjat jobba igen - träningsvärk!! :eek:
märks att man inte gjorde något fysiskt alls på semestern.. :p
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

grattis ghost!! :bump:

tror att tjejen vi födde upp nu för två år sedan (skimmel efter good as gold) ska prema nu närsom :bump:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

usch, hoppas ni mår bättre snart!! :love:

själv är man småförkyld och efter att ha haft semester i två veckor och nu börjat jobba igen - träningsvärk!! :eek:
märks att man inte gjorde något fysiskt alls på semestern.. :p

Idag efter 3 dagars ätande Kåvepenin mår min mage apa, jag e trött som snus. Min "mat" består av rena dieten( glad att jag får i mig nåe) = 4-5 msk Dofilus yoghurt.....

Alice tyckte det var jobbigt med konvalecens efter en dag, hoppade över staketet till sin kompis fölmärren "Calle" och trampade i samma veva av sig v fr sko... som fransades sönder. Suck.. å nu ska tanten få på sig PG igen. Om det finns nå skit kvar å spika i.. nej, jag är fortfarande inte bitter :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
149 069
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
113 304
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Lätt E
  • Servering på tävlingar

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp