Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Gissa... :angel:




0906121.jpg





flicka, så humlans vänner frossar i rosa... :angel:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Tänk att jag trodde det var ett av dina skämt,ja att du hade fått barn alltså :o
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Såååååååååååååå söt!:love:Hur gick de där till??Flyg frö eller?

:eek::eek::eek:
Välj en teori som passar :p
Vi kan börja med Willes:

Men Mamma, man får inte äta bebisar :eek::mad:
Wille 3 år

De kommer i ett ägg och sen åker de ut ur pappans snopp och in i mammans mage. Sen växer de och kommer ut. Det tar kanske 14 dagar. De kommer ut genom rumpan. Jag har sett det på tv.
Robin, 5 år

De bajsas ut av mamman. Innan var det ett ägg. Det hoppade in i mamman från pappan.
Martin, 4 år

De kommer från mammans mage. De kommer ut från mufflan. Vet inte hur de kommer in.
John, 4,5 år

Ja, det är frön i pappans, ja här (pekar). Då kommer de genom slidan till mamman. Det frö som kommer först, ja det får bli bebisen. Om två kommer så blir det tvillingar. Sen måste bebisen stanna inne i mamman tills den känner att magen är tillräckligt tjock. Sen får man åka till, vad heter det, BVC. Sen får man ta ut bebisen. Jag vet inte riktigt hur, men man får ta i.
Viktor, 6 år

Först är det ett litet frö. Sen kommer det massa såna här som ser ut som små saker. Sen simmar de in i en liten grej. Sen växer och växer och växer de i ett par dagar. Den ligger inne i en liten rund grej i magen på mamman.
Ida, 5 år

Först är man i pappas mage. Sen är man i mammas mage. Sen kommer man ut. Man får åka till sjukhuset.
Marcus, 4 år

Jag har sett det på tv. Först är det massor utav frön. Sen flyter de in i mammans mage.
Jenny, 6 år

Först är det ett litet frö som växer och växer och mammans mage blir tjockare och tjockare. Sen när den är tillräckligt stor kommer den ut.
Christopher, 4 år

Först så har pappa frön i snoppen, så kommer det till mamma. Då har hon ägg i magen. Det blir kapplöpning. Den som vinner blir bebisen.
Malin, 6 år

Först är det en mamma och en pappa, sen (viskar) knullar de, sen blir det ägg i mammans mage och sen så kommer frön från pappans snopp. Det som kommer först fram till ägget blir ett barn.
Sofia, 6 år

Först är de frön i pappan. Sen blir de större och större och större. Sen blir de bebisar.
Marcus, 5 år

Här bak, genom baken på mamman. Om man blir tjock så kommer det en bebis. Den bara var där hela tiden, liksom.
John, 4,5 år
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

hahaha :rofl:
så himla sööööt! jag hade inte en aning om att du skulle ha! så lite chockad blev jag.
men massa grattis!! :bump:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Sorry!!

Snittad, hujedamej,själv blev jag bara sydd efter barn nr 2 o det är inget jag glömmer fast det är 19 1/2 år sen. Satan vad sur jag blev på barnmorskan, hon tyckte inte jag skulle "sjåpa" mig när hon tråcklade lite hårdhänt i de nedre regionerna :devil:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

:eek::eek::eek:
Välj en teori som passar :p
Vi kan börja med Willes:

Men Mamma, man får inte äta bebisar :eek::mad:
Wille 3 år

De kommer i ett ägg och sen åker de ut ur pappans snopp och in i mammans mage. Sen växer de och kommer ut. Det tar kanske 14 dagar. De kommer ut genom rumpan. Jag har sett det på tv.
Robin, 5 år

De bajsas ut av mamman. Innan var det ett ägg. Det hoppade in i mamman från pappan.
Martin, 4 år

De kommer från mammans mage. De kommer ut från mufflan. Vet inte hur de kommer in.
John, 4,5 år

Ja, det är frön i pappans, ja här (pekar). Då kommer de genom slidan till mamman. Det frö som kommer först, ja det får bli bebisen. Om två kommer så blir det tvillingar. Sen måste bebisen stanna inne i mamman tills den känner att magen är tillräckligt tjock. Sen får man åka till, vad heter det, BVC. Sen får man ta ut bebisen. Jag vet inte riktigt hur, men man får ta i.
Viktor, 6 år

Först är det ett litet frö. Sen kommer det massa såna här som ser ut som små saker. Sen simmar de in i en liten grej. Sen växer och växer och växer de i ett par dagar. Den ligger inne i en liten rund grej i magen på mamman.
Ida, 5 år

Först är man i pappas mage. Sen är man i mammas mage. Sen kommer man ut. Man får åka till sjukhuset.
Marcus, 4 år

Jag har sett det på tv. Först är det massor utav frön. Sen flyter de in i mammans mage.
Jenny, 6 år

Först är det ett litet frö som växer och växer och mammans mage blir tjockare och tjockare. Sen när den är tillräckligt stor kommer den ut.
Christopher, 4 år

Först så har pappa frön i snoppen, så kommer det till mamma. Då har hon ägg i magen. Det blir kapplöpning. Den som vinner blir bebisen.
Malin, 6 år

Först är det en mamma och en pappa, sen (viskar) knullar de, sen blir det ägg i mammans mage och sen så kommer frön från pappans snopp. Det som kommer först fram till ägget blir ett barn.
Sofia, 6 år

Först är de frön i pappan. Sen blir de större och större och större. Sen blir de bebisar.
Marcus, 5 år

Här bak, genom baken på mamman. Om man blir tjock så kommer det en bebis. Den bara var där hela tiden, liksom.
John, 4,5 år
:rofl::bow:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

*kl*

Är det någon som vet om Eskils kör provlopp med bil på torsdag?
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

:rofl::rofl::rofl:

Väldigt taskigt inlägg med tanke på att jag är snittad o skrattkramp är en mycket smärtfylld upplevelse... ;)

Faktiskt, mina tankar for oxå åt det hållet efter texten på f**ebook " Wille , saknar dig, Hämtar din lillasyster" Såg nog lika vindögd & kokko ut som Täppan då :rofl: Sen kom juh bilder o jag började hajja läget! Fy Humlan, att du inte sagt nå under våra MSN konversationer under vinter/våren??

Men söt e hon!!! :love: Vill också ha en till men ingen karl..... Men nej förresten, nu ska jag jobba några år ! Iaf till jag blir 30!!
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Här är en till som blev lätt förvirrad av det facebook-inlägget.:D
Hon är urgullig.
*Talar om för hormonerna att det ska inte vara fler barn här.*
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Blev lite orolig för Humlans skull där, att Wille saknaden hade gått över till nå "psykiskt" :p Vet juh av egen erfarenhet att Humlans & mina gemensamma vänner i Kungsör regionen är lite "annars" o tossiga. Tur att det kom bildbevis!! :D
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

*kl*

Är det någon som vet om Eskils kör provlopp med bil på torsdag?

Vet inte. Snabbaste sättet att få reda på det är nog att ringa sekretariatet 016-428200

Har ni testat din variant "hemma med stege bakom bilen" än ?????:idea::D:D
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Vet inte. Snabbaste sättet att få reda på det är nog att ringa sekretariatet 016-428200

Har ni testat din variant "hemma med stege bakom bilen" än ?????:idea::D:D

Ska testa nu ikväll :rofl: Sen får vi hoppas på bakspår.

Inget besked idag heller??? Börjar bli orolig.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
148 586
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
112 822
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp