Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

vila i frid!


-kl-
nu laddar jag för dagens V75.. pojkvännen har man lyckats få med sig också! :D
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Funkar inte alls. :mad: Min dator är inte så himla gammal. SBK kanske?

Men i fallet Ludde/Sjöström var det väl en störning? Jag tycker storkuskarna är löjliga när de blir sura om de inte blir släppta till spets varje gång de kör en favorit. På Åby blir ju BG så himla sur om någon svarar så han ser ut som en hel citron.

Jag tycker ha borde få avstängning när dom beter sig som barn. Dom skall ju vara ett föredöme för sporten inte bete sig som idioter och bli sura över att någon annan inte vill som dom. Likadant borde måldomarna bytas ut framför allt på Åby så att BG inte kan göra vad fan han vill och inte få böter.
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

:rofl:

På Åby får ingen fördel förutom BG förstås... Roligaste är ju när det någon gång skulle bli en liten bötesbot till honom eller Gopp d.ä. Herregud vilket liv det kan bli.
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Åhhh, fasen att jag missade den där tv-sändningen från Rättvik. :mad:
Kan ingen berätta hur intervjun gick? Vad som sades? *nyfiken* :laugh:
Den med Takter och Theres alltså.

Jag såg loppet på liven och man mådde ju minst sagt dåligt när man såg eländet. 3140 meter och sån körning....
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

TACK! :love:

Men, är det hela? Det var lite konstigt där i slutet, men det kanske inte kommenterades mer från Thereses sida? Det verkar som att det blev nåt fel på ljudet i klippet.

(Hittade det på tv4anytime också. Där finns alla gamla travsändningar att se. Ett litet tips.)
 
Senast ändrad:
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Det är nog Youtube som inte stödjer filformatet helt och fullt, spelar jag filen från datorn är det synkat.
För er som inte kan/vill kolla Tv4 Anytime avslutar hon i alla fall med att säga att hon egentligen ville köra i rygg, men bestämde sig för att ge honom en match eftersom han var så uppkäftig. :D
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Det är nog Youtube som inte stödjer filformatet helt och fullt, spelar jag filen från datorn är det synkat.
För er som inte kan/vill kolla Tv4 Anytime avslutar hon i alla fall med att säga att hon egentligen ville köra i rygg, men bestämde sig för att ge honom en match eftersom han var så uppkäftig. :D

:rofl::bow::rofl:
Det finns som sagt anledningar att jag inte kör lopp och det är något jag definitivt kunde sagt...:o
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

maaaarthaaaaaaaa...

Ska Hunter vara med i Sprinklermästaren? :laugh:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

maaaarthaaaaaaaa...

Ska Hunter vara med i Sprinklermästaren? :laugh:

Nej, han är inte anmäld :o
Han ska vara med i nåt V75 lopp på halmstad istället tror jag , sen ska ha matchas mot derbyt och ev Frankrike i vinter , är vad jag hört och så länge han håller sig frisk förstås.
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Du humlan,den där som läcker hemma hos dig blev det en han eller hon?
Så söt var den i alla fall.:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
148 694
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
112 932
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp