Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

hihi ja, förhoppningsvis går det nog bra ändå!
vilket stall brukar ni ha? annars kan jag ju kolla med snubbarna i entrén om jag inte hinner logga in här imorgon.
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

KL

Kan det här vara någonting för nästa vinter?
Finns den med vinterdäck månntro?

kurtsystems.jpg
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Tänk vad skönt när det är kallt eller regnar!
Men vad händer om hästen skulle snubbla till och man inte hinner bromsa?:confused:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

*kl*

Missade V65-4, varför var Johnny så sur?

Jag såg loppet, och jag gissar att det rör sig om att Therese A Andersson svarade ledningen med sin 176-oddsare Celan Cafe, när JT kom med favoriten Bravado? De talades vid länge och väl under loppet...Celan Cafe galopperade uppgivet varvet kvar, efter att JT övertagit ledningen, och Bravado sjönk som ett sänke genom fältet sista halvvarvet. Tyckte verkligen synd om de båda hästarna, Bravado skrittade i mål.

Tipsar om eftersända lopp på atg.se om du vill se eländet.
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Ok, men han pratade om för dåliga kuskar, FÅR man inte svara honom med en högoddsare om han har favorit? :grin:

Min dator hänger sig om jag försöker med atg.se...
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

PÅ tal om Rättvik...han var verkligen magnifik idag, Maharajah! :bow:
Det är en verkligt fin fyraårskull vi har i år, blir hyperintressanta lopp framöver.
Lite trist att se Lie Detector, hon verkar inte må så bra? Kan hon inte få bli mamma nu?
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Ok, men han pratade om för dåliga kuskar, FÅR man inte svara honom med en högoddsare om han har favorit? :grin:

Min dator hänger sig om jag försöker med atg.se...

Jag såg loppet, dock har jag inte sett någon intervju med JT.Men jag antar att var och en kör sin egen häst? Låter lite som en ny tvist likt Ludde och Dick Sjöström? Kanske firade Johnny och Ludde midsommar ihop och detta var gårdagens stora samtalsämne? :angel:

Min stenåldersdator fungerar bättre med http://classic.atg.se/index.jsp
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

PÅ tal om Rättvik...han var verkligen magnifik idag, Maharajah! :bow:
Det är en verkligt fin fyraårskull vi har i år, blir hyperintressanta lopp framöver.
Lite trist att se Lie Detector, hon verkar inte må så bra? Kan hon inte få bli mamma nu?

Ja, och Hunter blev av med sitt svenska rekord :cry:, vi fick ha det i 3 veckor iallafall :idea:
Fast han var verkligen grym Maharajah...:bow:
..å jäklar va sur han var Johnnny o therese intervjuades efteråt och sa att hon avarade för att J hade en så stöddig attityd men borde haft en rygg till sin häst....kul för hästarna :crazy:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Men då har ju Hultman bara två hästar kvar som är över 4 år... Jocose blir väl inte kvar så länge till?

Men det är ju inte precis vilka som helst som är kvar :)
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Jag såg loppet, dock har jag inte sett någon intervju med JT.Men jag antar att var och en kör sin egen häst? Låter lite som en ny tvist likt Ludde och Dick Sjöström? Kanske firade Johnny och Ludde midsommar ihop och detta var gårdagens stora samtalsämne? :angel:

Min stenåldersdator fungerar bättre med http://classic.atg.se/index.jsp

Funkar inte alls. :mad: Min dator är inte så himla gammal. SBK kanske?

Men i fallet Ludde/Sjöström var det väl en störning? Jag tycker storkuskarna är löjliga när de blir sura om de inte blir släppta till spets varje gång de kör en favorit. På Åby blir ju BG så himla sur om någon svarar så han ser ut som en hel citron.
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Funkar inte alls. :mad: Min dator är inte så himla gammal. SBK kanske?

Men i fallet Ludde/Sjöström var det väl en störning? Jag tycker storkuskarna är löjliga när de blir sura om de inte blir släppta till spets varje gång de kör en favorit. På Åby blir ju BG så himla sur om någon svarar så han ser ut som en hel citron.

Fungerar oklanderligt här, så ja, SBK låter troligt....:angel:
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

KL

Läser på Travrondens hemsida att den sanne gentlemannen Berth Johansson avlidit i en ålder av 76 år. Hästar som jag minns med glädje som anknyter till Berth är tex Big Spender, Al Joe och Song Key.

Tack för allt Berth. Vila I Frid. :bow:

berth_johansson.jpg
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Berth har alltid varit en förebild för mig och svensk travsport har tappat en stor profil. :cry:

Vila i frid Berth.
 
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Ok, men han pratade om för dåliga kuskar, FÅR man inte svara honom med en högoddsare om han har favorit? :grin:

Min dator hänger sig om jag försöker med atg.se...

Fruktansvärt barnsligt av JT!
Och sen skylla på att det är synd om spelarna för att han kör som ett arsle.
Tufft av Therese att våga svara i de läget,men synd om hästarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
148 697
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
112 939
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp