Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom gärna med spontantips på vad jag ska tänka på mer än att bunkra med tålamod och en pussmun!
Jag anar mycket pussande![]()
![]()
Ättika köpte jag idag och kompostgaller ska inhandlas imorgon. Hur många behöver man? Ett par inne att stänga av köket och tre, fyra till att göra utomhushage av? När använder man sig egentligen av de rara kompostgallrena?
Köpte ett litet gosedjur idag som Cc älskade och redan har bitit sönder liteTror jag ska åka till IKEA och köpa några av deras fina gosedjur. De håller faktiskt över förväntan bra!
Åh sömnlöshet räknar jag också med, men i och med att sommaren nalkas så hoppas jag på att kunna få sova lite i en park under solen emellanåt![]()
Tuggben ska det bunkras med! Grisknorrar och -öron inköpta och några hudben finns nog också. Hoppas han föredrar dem framför mormors gamla stolar.
Är han olidlig så kanske jag kan råda bot på din valpsjuka![]()
![]()
ja det är bara pm:a så får du min adress så att du kan skicka iväg han med postbilentveka inte, tänk inte efter, bara gör så
![]()
Ja ett tema hade varit bra men Cc känns inte direkt som någon start på ett temaKullen är en I-kull så jag tänkte att det skulle börja på just den bokstaven. Ska ge det en ordentlig tanke på den 9 timmar långa bussresan till stockholm på söndag.