Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, såpass. Jag visste att silken är godkända i något land, men hade inte koll på vilket och tja, jag tänkte inte på det eftersom jag bara tänkte på vilka raser som är godkända enligt FCI
Men intressant det där med WW-titeln.. Det är väl dags för den utställningen snart också? Du får gärna uppdatera här i tråden hur det blir för silkenhundarna då.![]()
Spännande med info om silken. Jag har knappt ens kopplat att dom är så små. Eller, 60 cm låter ju inte så litet. Fast det är klart att dom blir mindre på alla håll av att dom är lägre.Jag jämför ju det mesta med Cebbe långben. Zoria är helt pytteliten i mina ögon, så näpen och söt.
Roligt att även dom som har domaren som uppfödare får ställa i en egen klass utom tävlan! Det måste ju vara skoj att få vara med ändå liksom.![]()
Spännande med info om silken. Jag har knappt ens kopplat att dom är så små. Eller, 60 cm låter ju inte så litet. Fast det är klart att dom blir mindre på alla håll av att dom är lägre.Jag jämför ju det mesta med Cebbe långben. Zoria är helt pytteliten i mina ögon, så näpen och söt.
Roligt att även dom som har domaren som uppfödare får ställa i en egen klass utom tävlan! Det måste ju vara skoj att få vara med ändå liksom.![]()
Men åhh Vad underbara dem är silkenhundarnaKul att lära sig lite mer om dem!
Synd att det verkar ta en tid till innan ett erkännande av rasen blir av.
[QUOTE
Och förresten, (lite till alla här i tråden)
i helgen ska jag fota och pussa på whippetvalp!(om inget skiter sig)
Åhhh, jag har en STARK misstanke om vilken whippet valp det är![]()