Sv: TREDJE Vinthundstråden!
Zoria pausar lite från lek:
Så söt hon är din lilltjej! Jag vill också ha en valp...
Zoria pausar lite från lek:

Så söt hon är din lilltjej! Jag vill också ha en valp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, det är nog inte ofta man gör det. När jag går till veterinären säger dom alltid att det sällan dom får äran att träffa afghaner. Än mindre afghanvalpar.Vet inte riktigt vart alla hennes syskon håller hus, men kanske.
![]()
*kl*
Spinner vidare på det här med att ha en vs två hundar.
Ni unga människor (nu tänker jag på er som kanske pluggar fortfarande och inte har ett superstadgat 'jag-har-mitt-jobb-och-mitt-hus-och-här-ska-jag-bo-tills-jag-är-hundra'-liv, om ni förstår vad jag menar) som har två hundar, hur tänkte ni när ni skaffade nr 2? Varför skaffade ni en till?
Funderar mycket på det här med att det blir svårare att hitta hundvakt, att kunna resa bort spontant, att ta med hundarna hem till andra osv. Känner ni att ni har valt bort en del saker för att ha hund? Eller kanske snarare, känner ni att ni får välja bort mer/blir mer begränsade för att ni har flera hundar?
Som igår var jag på fest hos en vän och hade då Glim med mig, det hade ju varit betydligt svårare om jag hade haft två hundar. Å andra sidan kanske det hade varit lättare att lämna henne ensam om jag visste att hon hade en kompis?
Berätta vad ni tycker är fördelarna resp. nackdelarna med att ha två hundar ist för en!
*KL*
Jag kom på att någon mer här inne kanske är sugen på att gå på handlerträning i Sthlm?Saori Wohlin har haft träning vid Berga Naturbruksgymnasium lite då och då under hösten och kommer fortsätta i vår med.
Jag har bara kunnat gå en gång, men nu när jag flyttar upp till Sthlm ska jag allt ta och gå så mycket jag orkar.
Än så länge är dessa datum planerade:
17/1 Berga Naturbruksgymnasium 10-11.30
24/1 Tullinge 10-12
14/2 Berga 10-11.30
7/3 Tullinge 10-12
28/3 Berga 10-11.30
11/4 Tullinge 10-12
18/4 Berga 10-11.30
9/5 Tullinge 10-12
22/5 Tullinge 10-12
Kanske är fler från buke som vill öva tänkte jag. Och Saori är jättetrevlig och rar.![]()