Sv: TREDJE Vinthundstråden!
Gaah snart får jag gråa hår!
Glimma satte i sig choklad igår kväll
Jag satt ute i köket och såg på film, och på den timmen hon var själv så hade hon roffat åt sig 100g blandade praliner (dom låg i en låda, men lådan ovanför den var öppen så hon kom åt att ta dom 'bakvägen').
Ringde Ultuna, och tydligen var det lite över gränsen för vad som kan vara giftigt och iom hennes hjärtfel så dom tyckte vi skulle komma in. Så vi knallade ner (tar typ 3min att gå), hon fick kräkmedel - inget hände. Mer kräkmedel - ingenting. Så då matade dom henne med aktivt kol. Hon såg inte helt nöjd ut
. Sen fick vi gå hem. 3000kr fattigare. Och hon hade inte ens vett att få symptom. Suck.
Åh just det, hon fick vätskedrivande också, så hon har kissat inne två gånger inatt. Kul kul.
Men visst ska du ha en whippet Lilljessicah!
Livet är en dans på rosor med en whippe i huset 
Gaah snart får jag gråa hår!
Glimma satte i sig choklad igår kväll
Ringde Ultuna, och tydligen var det lite över gränsen för vad som kan vara giftigt och iom hennes hjärtfel så dom tyckte vi skulle komma in. Så vi knallade ner (tar typ 3min att gå), hon fick kräkmedel - inget hände. Mer kräkmedel - ingenting. Så då matade dom henne med aktivt kol. Hon såg inte helt nöjd ut
Åh just det, hon fick vätskedrivande också, så hon har kissat inne två gånger inatt. Kul kul.
Men visst ska du ha en whippet Lilljessicah!