TREDJE Vinthundstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TREDJE Vinthundstråden!

OMG vacker Cebbe!! Lite skillnad från vardagen! (fast han e alltid fin, tillomed när ha e blöt :P)

DSC05537.jpg

Du kan skicka den här till mig snartast möjligt jag fick plötsligt en svår affe-abstinens:love:
jag lovar att ge den massa massa godis...

halloj..
Hittade hit till bukefalos för inte så länge sen å nu hittade jag ju en vinthundstråd, Kul! :D
Vilka fina vovvar alla har..

Tänkt jag skulle lägga in nån bild på min afghan Elmy också.
Så här kommer ett försök:d

IMG_04821.jpg

IMG_1940.jpg

2.jpg

ååhh:love::love::love:
Vilken snygging du har där, hur gammal är han?

ja visst är buke fantastiskt!:laugh: Hoppas du kommer trivas!

hehe det är faktiskt en hon ;) och hon är 4 år.

Jopp trivas blir inga problem, många snygga vintisar å titta på :love:

Alltså.. det kan inte finnas något sötare än borzoier som hoppar :love: (det skulle väl vara små whippetvalpar isåfall..)

Få nu bara inte intrycket att jag låter min hund hoppa på mig, eller annat folk. Vi ska försöka göra ett seriöst kommando för denna konst:D Men jag är av filosofin att det är bäst leka fram saker, det blir lite hoppsan hejsan men sen plötsligt sitter det. Vi kommer återkomma med fler videos....

borzoier är söta i det mesta dem gör:D

Vinthundsbruks kan det bli en sport?

Få nu bara inte intrycket att jag låter min hund hoppa på mig, eller annat folk.

Det gör mina :angel: Mig hoppar de på iaf, vilket jag låter dem göra. När det gäller andra är det bara W som hoppar, meen det håller vi på att träna bort. (sedan råkar en vän tycka att det är jättetråkigt att W inte hoppar som en idiot på honom längre. han tycker att hon är så söt när hon gör det :p)

Vinthundsbruks låter utmärkt :D

Förresten, idag har Wahidah shoppat! (Eller ja, det är väl jag som gjort det, men Wahidah fick själv välja ut tre av prylarna)
Två supersmaskiga ben, en boll som inte väger så mycket och som piiiiper (Wahidah är bolltokig och redan helt besatt av bollen) och sedan en klicker, eftersom sathunden fick för sig att tugga sönder min klicker häromdagen...

bd22dcdf7df0c6951fa87151bf17055d058685849aa63421f92ca26240a498a4.jpg

OMG vacker Cebbe!! Lite skillnad från vardagen! (fast han e alltid fin, tillomed när ha e blöt :P)

Skillnad från vardagen? Nu förstår jag inte aaalls vad du menar? :angel: Han ser ut som en spindel när han är blöt, bara massa långa ben överallt. :D Inte fullt lika vacker men alltid lika söt. ;):love:

Du kan skicka den här till mig snartast möjligt jag fick plötsligt en svår affe-abstinens:love:
jag lovar att ge den massa massa godis...

Han är så sjukt söt. Jag ville ha honom först, men han var tingad sedan födseln så jag tog lilla Zoria istället. Tyvärr fungerade han inte med köparens andra hane (skumt eftersom han var en liten plutt) så han är tillbaka hos uppfödaren nu och till salu. Bara att slå till. Bara liiite mer pälsvård än på en borzoi ju. ;);)

halloj..
Hittade hit till bukefalos för inte så länge sen å nu hittade jag ju en vinthundstråd, Kul! :D
Vilka fina vovvar alla har..

Tänkt jag skulle lägga in nån bild på min afghan Elmy också.
Så här kommer ett försök:d

IMG_04821.jpg

En till affe! :love: Du tror väl inte att du kan lägga in bara några bilder så där utan vidare presentation! :D Ålder, kennel, tränad, tävlad? Har du haft henne sedan valp? Vart håller ni till? Mera bilder, mera info! Osv osv. :p:D

Åh nu får jag Borzoi sug igen! :love:
Han ser så glad ut, och det där ligga och lägga benet över det andra var coolt:)

Han är så sjukt söt. Jag ville ha honom först, men han var tingad sedan födseln så jag tog lilla Zoria istället. Tyvärr fungerade han inte med köparens andra hane (skumt eftersom han var en liten plutt) så han är tillbaka hos uppfödaren nu och till salu. Bara att slå till. Bara liiite mer pälsvård än på en borzoi ju. ;);)

Men:mad: söta valpar får inte vara till salu, det är livsfarligt! jag har inte tid bada en afghan:D Idéfix han behövs ju typ aldrig borstas jag sköter nog hans päls nån gång i månaden ungefär...
Underbar liten valp, jag röstar för att du ska ha tre afghaner istället :angel:

Åh, ska titta på andra filmklippet snart :D

Och veeeet ni, till helgen blir jag befriad från Wahidah ett litet tag! Hon ska få leka med en annan ung tik hos hundvakt och ha skitkul.
Jag ska njuta av ledigheten genom att rida för första gången på två år(!) och när jag kommer hem tänker jag ta ett lååååångt bad utan att tänka på att W kanske äter upp något :D (Zala är ju så jäkla snäll att man inte märker av henne när man är inomhus) Jag ska kanske rida arabhäst :D Så jäkla underbart. Salukis och arabhästar hör ju "lite" ihop. IIIH!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 268
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 950
Senast: QueenLilith
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 662
Senast: alazzi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
17
· Visningar
8 108
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Elitloppet – en gång om året!
  • Ponnytrav