G
Galathea
Sv: TREDJE Vinthundstråden!
Hehe! Mina badar en gång i veckan just nu men Cebbe borde egentligen bada kanske var femte dag nu när det är slask och elände. Tyvärr räcker inte dagarna till nu när jag praktiserar, om jag inte vill stå halva natten med det. Så det får vara.. Och tre ska jag nog ha, så småningom.
Måste ta körkort och så först bara, är så osmidigt att åka tåg och buss och så med tre stora hundar som dessutom är genomblöta så fort det regnar osv. För att inte tala om när man åker x2000 som jag gjort idag. Det är trångt nog med bara två hundar då. 
Mensöta valpar får inte vara till salu, det är livsfarligt! jag har inte tid bada en afghan
Idéfix han behövs ju typ aldrig borstas jag sköter nog hans päls nån gång i månaden ungefär...
Underbar liten valp, jag röstar för att du ska ha tre afghaner istället![]()
Hehe! Mina badar en gång i veckan just nu men Cebbe borde egentligen bada kanske var femte dag nu när det är slask och elände. Tyvärr räcker inte dagarna till nu när jag praktiserar, om jag inte vill stå halva natten med det. Så det får vara.. Och tre ska jag nog ha, så småningom.