Bukefalos 28 år!

Trevlig Midsommar

Nafayette

Trådstartare
Vill önska alla trav-människor här en riktigt trevlig (solig) Midsommarhelg.

Ät nu god mat och ta det lugnt.

Försök att lägga alla "måsten" åt sidan ett par dagar och sköt om er!!!!


22666.jpg



AM
 
Sv: Trevlig Midsommar

God fortsättning allesammans! :banana:

*glad att inte sitta i ett rått tält denna regniga morgon*
 
Sv: Trevlig Midsommar

God fortsättning allesammans! :banana:

*glad att inte sitta i ett rått tält denna regniga morgon*

Här var det strålande sol när jag var nere och gav frukost men nu mulnar det på igen...

Tälta på Midommar??? :eek: Det kommer jag inte ihåg när jag gjorde sist? 20 år sen kanske??? :rofl:
 
Sv: Trevlig Midsommar

Här regnade det hela midsommarafton :crazy:.
Nu är det i alla fall uppehåll och kanontrav på Rättvik :laugh:.


Så kan jag komma med lite skvaller. Läste just på Erik Adielssons twitter;

"Friade till flickvän Disa på em på en strand på Fårö och ja, det blev ett ja. Fan så glad jag är. Nu är det på allvar...;)"
 
Sv: Trevlig Midsommar

*kl*

Hoppas ni alla hade det trevligt igår trots det lite varierande vädret. Jag befann mig ungefär mitt i Skåne och där regnade det, åskade och var strålande solsken, men inte samtidigt :)
 
Sv: Trevlig Midsommar

Läste också det, kul för honom. Läste också detta som jag tyckte var jätteroligt: "Telia säger att dom har "Sveriges nöjdaste kunder". Vilket jävla skämt! Dom har garanterat den minst nöjda iaf. Det vet jag helt säkert."

:rofl:
 

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
446
Senast: Fideli
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 806
Senast: Exile
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 172
Senast: Acto
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 631
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp