Bukefalos 28 år!

Trickträning läste jag om i senaste Hästfynd...

Sv: Trickträning läste jag om i senaste Hästfynd...

JAG OCH ZEZZ HAR TRÄNAT I FLERA ÅR!! :D

eller ja, till och från i flera år, men nu på slutet har vi kommit rätt långt!

Påbörjat uppsatt buga nu, men favoriten förblir ändå när hon speglar mig (;

Sen har jag gjort en "agilitybana" med broar,tunnlar,däck, gungbräda, portaler med mera, denna står mig väldigt kärt just nu!
Skulle däremot behöva lite tips (jag med) på fler hinder att bygga, någon med förslag? :)


---
Eftersom inte alla människor, använder facebook hur otroligt det än låter ;), så kan inte oinloggade personer se bilderna om du inte lägger in bilderna en och en här och har bilden publik. Därför har jag tagit bort länken. Mvh moderator
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 800
Senast: Lhas
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 153
Senast: Pyrran
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 616
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp