Trickträning

• Hästhantering
  • Trådstartare Trådstartare Stenmagi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 867
S

Stenmagi

Jag undrar hur man lär en häst att utföra vissa trick som t ex bugning och stegring? Någon som vet som har lust att dela med sig? Är så sugen på att leka med mina hästar och lära dom en massa tricks men har ingen aning om hur man gör. :rofl: Förlåt om det redan finns en tråd om hur man gör olika tricks med hästen men jag kunde inte hitta någon.

Sv: Trickträning

finns massor trädar i ämnet, tror inte någon orkar svara ännu en gång :) testad sökfunktion?

Ja, jag har testat sökfunktionen och jag fick inte upp några direkta trådar vilket jag tyckte var konstigt, för det borde ju finnas massor av trådar.

En tråd

Det finns mängder! Jag får upp massvis när jag söker, så prova igen.
Bildtråden innehåller massor med tips.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 745
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 147
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 063
Senast: Sharpless
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 785
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka