Bukefalos 28 år!

Tripphult v42?

Sv: Tripphult v42?

*KL*

Skulle någon kunna pm:a mig sitt mobilnummer så att jag kan lokalisera er när jag dyker upp på fredag?
 
Sv: Tripphult v42?

Jag kommer att ha med mig en extra madrass ifall någon tågburen vill slippa släpa med sig liggunderlag el dylikt. :laugh:
 
Sv: Tripphult v42?

Det finns en risk att jag får hoppa över fredagen och komma på lördag morgon istället, för jag är fortfarande hängig. Jag hör av mig till dig imorgon Piru, så vet du.
 
Sv: Tripphult v42?

Jodå, jag har nummer till Krasux och Jadzia. Du åker tåg, eller hur? Vill du låna madrassen? Den får ändå följa med för jag ska till mitt sommarhus innan jag åker hem och lämna lite saker.
 
Sv: Tripphult v42?

Vad bra!

Ja, det vore väldigt snällt av dig! Jag har redan en för tung väska med mig.
Tog med en filt till hunden med så han trivs på tåget.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3...
2
Svar
31
· Visningar
4 314
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
26 549
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Efter en del påtryckning både från deltagare o mig själv ville de allra flesta köra träningslägret en gång till i år så Okt tycker jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 518
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Tripphultsläger nummer två hade ju sitt avslut igår, men när jag väl kommit hem hägrade bara duschen och sängen. Nu tänkte jag dock...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 980
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp