Bukefalos 28 år!

Tripphult v42?

Sv: Tripphult v42?

NEJ Knappast!

Ni är ju som båtar man måste spackla o måla innan man kan ta ut er. :laugh:

Nej nu ska jag vara tyst kom ja på...

*försöker febrilt lära in attack-mot-skrevet-kommando på en oförstående collie med hjälp av klicker och korv*
 
Sv: Tripphult v42?

:D

Ni behöver nog inte oroa er särskilt mycket. Collien i fråga skulle nog göra en attackrusning fram för att sedan hälsa lyckligt...
 
Sv: Tripphult v42?

Jag kommer på fredag förmiddag någon gång. Hur långt ifrån Tripphult tänkte ni spåra? Nere vid källan eller längre bort?
 
Sv: Tripphult v42?

Jag åker nog också till mitt jobb och dushar, men är det fler som känner akuta behov av rengöring kan vi svänga förbi hemma hos mig istället.
 
Sv: Tripphult v42?

Haha perfekt, jag gillar sånt. Det som inte dödar härdar!
 
Sv: Tripphult v42?

Jag och Louisa har nu sagt att vi ska bada i sjön någon gång under helgen. :bump:
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3...
2
Svar
31
· Visningar
4 314
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
26 549
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Efter en del påtryckning både från deltagare o mig själv ville de allra flesta köra träningslägret en gång till i år så Okt tycker jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 518
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Tripphultsläger nummer två hade ju sitt avslut igår, men när jag väl kommit hem hägrade bara duschen och sängen. Nu tänkte jag dock...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 980
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp