Bukefalos 28 år!

Tripphult v42?

Sv: Tripphult v42?

Då ska vi se. Jag har kollat banken och de som betalt är:

Hedda
Angelica
Angelika
Emma
Rosan (antar att det är rosanna)
Squarepants
Gabbi
Dentaku

Det verkar som att det är Louisa som saknas.
 
Sv: Tripphult v42?

Jag finns på plats i stugan från klockan tolv fredag för att ta emot de som kommer under dagen. De som kommer redan på torsdagen tar Piru hand om. Mat serveras från och med fredag kväll. Tiden är satt till 18:30.

Mitt mobilnummer kan fås via PM.
 
Sv: Tripphult v42?

Av någon outgrundlig anledning hade inga av mina räkningar gått iväg denna månad... Men har hursomhelst skickat iväg nu och det ska vara inne på ditt konto idag senast 17.30 löd meddelandet. Sorry om det vart nått problem :(

/ Louisa
 
Sv: Tripphult v42?

Det är lugnt. Jag ligger fortfarande under täcket i soffan och har inte kommit iväg till affären än.
 
Sv: Tripphult v42?

Jag är troligtvis inte där än 19.00, har räknat med tre timmar att köra och kommer iväg tidigast halv fem... Kan jag få en portion mat senare för jag lär va ruskigt hungrig efter att ha hanterat grisar hela dan? :)
 
Sv: Tripphult v42?

Ingen speciell nivå alls, annat än att det är bra om man är en trevlig prick. Mest utbyte får man väl om man kommer på en träff där det finns några som gör liknande saker med hundarna som man själv gör. Just nu är det väl övervägande skydd, lydnad och spår, men jag fick till några shyssta sök också förra gången.
 
Sv: Tripphult v42?

Jag kom på en sak så här i packnings-tiden, finns det dusch?

Peace: Med tanke på att jag kommer så är det nog "har en egen hund"-nivån man borde ligga på ;)
 
Sv: Tripphult v42?

Nej :p Det är utedass som gäller dessutom. Sist badade vi i sjön, men vet inte om så många är på det den här gången :D
 
Sv: Tripphult v42?

Haha, var nyss och handlade och tyckte faktiskt att jag snålade rätt bra. Men det skulle inte förvåna mig om det blir massor kvar ändå. Den här gången blev det dock bara fem påsar mat och inte tio.

Tyvärr blev det inga snacks, men jag har köpt papptallrikar och sånt och även coca-cola, fanta, sprite och mineralvatten.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3...
2
Svar
31
· Visningar
4 314
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
26 525
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Efter en del påtryckning både från deltagare o mig själv ville de allra flesta köra träningslägret en gång till i år så Okt tycker jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 509
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Tripphultsläger nummer två hade ju sitt avslut igår, men när jag väl kommit hem hägrade bara duschen och sängen. Nu tänkte jag dock...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 961
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Valp 2025
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp