Bukefalos 28 år!

Trodde inte zebror kunde ridas?

Sv: Trodde inte zebror kunde ridas?

dom rider väl zebran i filmen "superzebran" på riktigt? Eller är det fejkat på ngt sätt?

Tycker nog oxå att killen är stor på zebran. Dessutom kan ju inte de ha samma ryggmuskler som en ridhäst som ridits i form och fått ryggmuskler att bära upp en människa?
Kan en zebra gå i form?
 
Sv: Trodde inte zebror kunde ridas?

Jag funderar lite på om det kanske är en korsning? Häst/zebra och det därför är möjligt att rida den?

Hittade det här klippet också.
http://www.youtube.com/watch?v=M98zPLJ2Ub0&feature=fvw
Lite mer trovärdigt, för där ser man även hur mycket respekt han har för zebran bara han går in i boxen och ska borsta den.
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
855
Senast: Lutten
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 500
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 506
Senast: Juli0a
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 434
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp