Bukefalos 28 år!

Trött på ödet!

Sv: Trött på ödet!

Tror du är undantaget som bekräftar regeln ;) Eller så är jag bara piskad av mina yngre år på ridskola som hackkyckling (jag var ju ingen RIKTIG privatryttare för jag hade ju inga tävlingshästar...) samt åsikterna från min bästa vän, halvblods- och tävlingsmänniskan.

Men lite kul att folk plötsligt tycker jag ska komma och rida deras hästar :D

Men jag letar vidare - har hittat nån godbit faktiskt. Och jo Malin, man kan byta ut araberna. De har ju minst lika många problem eller fel som vilken annan ras som helst, är ju mest utseendet som ändras :p
 
Sv: Trött på ödet!

Och jo Malin, man kan byta ut araberna. De har ju minst lika många problem eller fel som vilken annan ras som helst, är ju mest utseendet som ändras :p
Jo du har så rätt. Jag har själv alltid älskat araber och har fyra stycken i stallet, men sen blev jag förälskad i friesern oxå å ÄNNU mer förälskad när jag fick nys om arabofriesern :love:. Därför använder jag numera frieserhingst till mina arabston. Fast nu är jag inne på att byta ut ett av stona till ett fullblodssto och avla på fullblod/frieser. Så jag är inte heeelt arabtrogen :angel::D
 
Sv: Trött på ödet!

Jo de har ju sina fördelar, helt klart :)

Själv känner jag mest att jag blir avrådd från det mesta. Fullblod är trasiga om de gått löp, travare går inte rida på, araber är sönderavlade... Så jag orkar inte lyssna längre ;) Individ före ras, definitivt.
 
Sv: Trött på ödet!

Är bara lite ledsen att jag inte fick full ersättning för Hazze, eftersom det inte var en akut skada och akut avlivning :( Hade jag fått det hade jag kunnat köpa nåt liiite bättre. Men vi får se vad som dimper ner i knäet :) Är vid bättre mod idag än jag varit på läääänge.
 
Sv: Trött på ödet!

Finns bra hästar i alla prisklasser. bara man vet vad man vill ha och var man ska leta.

Klart det finns en drömpålle till dig med därute.:banana:
 
Sv: Trött på ödet!

Nu har jag ringt på en häst :D Iiiih spännande! Verkar väldigt bra iaf. Det tar sig det här...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 321
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 634
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 353
Hundavel & Ras Har haft hund hela mitt liv, uppväxt med golden retriver, sen dvärgpudel, flyttade hemifrån och skaffade en labrador/bordercollie...
2
Svar
39
· Visningar
4 631
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp