Trondheim - vad kan man göra där?

fejko

Trådstartare
mer än att titta på Nidrasdomen och äta fisk?

Ska dit på jobbmöte.

PS: Någon som känner till en bra fiskrestaurang?
 
Är kusten något att se? Har kollat lite på Google Maps och det ser rätt tradigt ut.
 
Om du har möjlighet att åka utanför Trondheim är ett besök på Hegra spännande. En gammal försvarsanläggning som byggdes för att försvara sig mot svensken i samband med unionsupplösningen, så allt vetter åt öster. Sedan kom tyskarna från väster lite senare....
 
Är i Trondheim som är en jättefin stad! Har dock jobbat mest och suttit på möten men i morgon planerar jag att ta en tur på stan i dagsljus innan hemresan. Ska försöka hitta en lusekofte till sambon.
 

Liknande trådar

Mat Vi är några barndomskamrater som ska ses i GBG för att gå ut och äta och prata ikapp oss om vad som hänt i livet sen sist sas. Bodde i...
Svar
6
· Visningar
335
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
305
Senast: Hellhound
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 609
Senast: BernT
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
951
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp