JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tror jag är på väg in i en depp-period trots allt
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Varje år brukar jag vara extra deprimerad okt-feb men hittills i år har jag känt mig ovanligt positiv så trodde jag skulle slippa det i vinter. (Det är inte årstidsbundet).
Meeeeen … nu börjar det kännas deppigt, lite senare än vanligt. Får väl vara beredd på att det varar till mars.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 340
Dagbok
Känslor
Dagbok Jag tror att det var en fest. Det var i alla fall nåt socialt och vi hamnade i samma klunga människor – jag och den okända mannen. Han...
Startad av cassiopeja
19 Nov 2025
Svar: 1
Visningar: 551
Dagbok
Klimakteriet
Dagbok När jag var 45+ så började jag läsa på om klimakteriet och försökte sätta mig in i det, eftersom jag tänkte att jag började närma mig...
Startad av cassiopeja
1 Jun 2025
Svar: 31
Visningar: 2 858
Dagbok
Älskade hästar och tankar som gnager
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Startad av Stålvilja
3 Feb 2025
Svar: 44
Visningar: 7 311
Dagbok
När är det okej att...
Träning Fair, jag har nog aldrig ridit i något område där det varit aktuellt oavsett, men låt säga till exempel strandpromenaden i hembyn. :)...
Sel
37 minuter sedan
Årets bantningstråd
Foder & Strö Okej tillbaka igen. Ponnyn har nu lagt till rymma på repertoaren men tänker att munkorg blir minimum iaf.
Blyger
Idag kl 16:54
Svar: 48
Visningar: 1 694
Vård