Bukefalos 28 år!

True Blood (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: True Blood (ulvspel)

Om du är osäker på att hinna rösta kan du väl rösta kvällen innan? Hinner du sen in innan DL så har du ju möjlighet att ändra rösten när du ser vad som skrivits under dagen.
 
Sv: True Blood (ulvspel)

+ Pegasus

Om du är osäker på att hinna rösta kan du väl rösta kvällen innan? Hinner du sen in innan DL så har du ju möjlighet att ändra rösten när du ser vad som skrivits under dagen.

Jättebra alternativ. Så här gjorde jag en hel lek vid ett tillfälle, pga struligt internet. Man behöver ju inte rösta på kvällen vid aktuellt DL. Om det strular så teoria/rösta på kvällen innan som Niyama säger.
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Nu ska er förvirrade LL åka iväg ett tag. Svarar på ev frågor när jag är tillbaka om ett par timmar.

Men understryker:

DL är ändrat. DL1 söndag kl 21 + 20m minuter efter uppdateringen för Natt-DL.
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Om du är osäker på att hinna rösta kan du väl rösta kvällen innan? Hinner du sen in innan DL så har du ju möjlighet att ändra rösten när du ser vad som skrivits under dagen.

+ Pegasus



Jättebra alternativ. Så här gjorde jag en hel lek vid ett tillfälle, pga struligt internet. Man behöver ju inte rösta på kvällen vid aktuellt DL. Om det strular så teoria/rösta på kvällen innan som Niyama säger.

Jo med tanke på hur det blev sist får jag göra det, så är jag med iallafall tills jag blir lynchad :)
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Hittat hit och håller med om att Niyamas variant låter bra! :)

Kan ju meddela även här så alla vet att jag kommer inte kunna vara så aktiv på måndag och tisdag, men ska kunna komma in och rösta och så i alla fall. Måndagen kommer jag ha som mest tid på morgonen och tisdagen på kvällen, som det ser ut nu. :)
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Jag tror att jag är med på detta nu! Antingen är det värmen här nere i sydstaterna eller min knopp som inte hänger med riktigt, för lite snurrig blev jag allt. :angel:
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Jag tror att jag är med på detta nu! Antingen är det värmen här nere i sydstaterna eller min knopp som inte hänger med riktigt, för lite snurrig blev jag allt. :angel:

Jag tror det är värmen, för lite snurrig blev även jag (eller rätt rejält faktiskt) och som vi alla vet är du smartare än mig så jag tror inte det är din knopp det är fel på :D

Men om jag har fattat det rätt är det två DL väldigt nära inpå varandra imorgon kväll?
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Nej, det blev ändrat. ;) Bara en DL imorgon kväll och en måndag kväll, som vanligt. Eventuellt att hon lägger in tätare vid ett senare tillfälle om leken drar ut på tiden, men det blir under kommande vecka i så fall. :)
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Ahaaaa, då förstår jag bättre. Tror jag :D Det brukar ju om inte annat ge sig rätt så bra allt eftersom... :)
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Bra taktik! Fast jag tror den funkar sämre i skrift än i verkliga livet. Nu ser ju ingen hur söt du ser ut :D
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Jag tror att jag är med på detta nu! Antingen är det värmen här nere i sydstaterna eller min knopp som inte hänger med riktigt, för lite snurrig blev jag allt. :angel:

Jag tror det är värmen, för lite snurrig blev även jag (eller rätt rejält faktiskt) och som vi alla vet är du smartare än mig så jag tror inte det är din knopp det är fel på :D

Men om jag har fattat det rätt är det två DL väldigt nära inpå varandra imorgon kväll?

Tror inte det är värmen, utan det man dricker pga av värmen som gör att man blir snurrig:p
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Bra taktik! Fast jag tror den funkar sämre i skrift än i verkliga livet. Nu ser ju ingen hur söt du ser ut :D

Va skriver du? Här har jag suttit och nickat igen-och godkännande samt medhållande till ett antal inlägg i flera lekar, och sedan påstår du att detinte fungerar???? :banghead::meh:
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Tror inte det är värmen, utan det man dricker pga av värmen som gör att man blir snurrig:p

jag VISSTE att vatten var en dålig idé - går genast över till något starkare som inte dunstar så fort i hettan.... :angel: :p

I övrigt vill jag bara meddela att jag har blivit medbjuden på Tallinkryssning och kommer inte att kunna rösta på tisdag och troligen inte kunna teoria ngt heller (åker sent på måndag och hem tidigt på onsdag så de dagarna komma jag att vara aktiv). Har fått ok från LL
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Alltså, jag tänker (och det händer inte ofta, mina handlingar är mer primitiva) att är man inte smart så får man ju vara söt och ha låg procent kroppsfett.
För att kompensera liksom!
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Va skriver du? Här har jag suttit och nickat igen-och godkännande samt medhållande till ett antal inlägg i flera lekar, och sedan påstår du att detinte fungerar???? :banghead::meh:

Helt uppenbart verkar det fungera sisådär, med tanke på att både du och jag är rätt bra på att ryka tidigt i lekarna. Lården har ju åldern lite mer på sin sida men jag vet inte om det är en så tillförlitlig taktik :D

jag VISSTE att vatten var en dålig idé - går genast över till något starkare som inte dunstar så fort i hettan.... :angel: :p

I övrigt vill jag bara meddela att jag har blivit medbjuden på Tallinkryssning och kommer inte att kunna rösta på tisdag och troligen inte kunna teoria ngt heller (åker sent på måndag och hem tidigt på onsdag så de dagarna komma jag att vara aktiv). Har fått ok från LL

Menar du att du dricker typ, ALKOHOL?!?! :eek: Eller försöker du hitta om att du dricker andra saker :confused: Själv dricker jag bara saker som kommer med ett papaply eller drinkpinne :D

Alltså, jag tänker (och det händer inte ofta, mina handlingar är mer primitiva) att är man inte smart så får man ju vara söt och ha låg procent kroppsfett.
För att kompensera liksom!

Shit vad du är smart!!! Men om man inte begåvats med något? :( Måste jag typ byta kön då så att jag iaf får vara vit kränkt man med lite för hög kroppsprocent med fett och taskigt fungerande huvud? :D
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Alltså, jag tänker (och det händer inte ofta, mina handlingar är mer primitiva) att är man inte smart så får man ju vara söt och ha låg procent kroppsfett.
För att kompensera liksom!

Pga av alla insuniationer om söthet, begärs härmed ett foto som kan bekräfta detta (jämför mitt foto på "ful gubbe i cowboy mundering" i anmälningstråden) :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 638
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 707
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 947
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 376
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp