Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Detta är min katt Dizze när hon vill vara i fred, då går hon in och lägger sig i transportburen, har den alltid uppställd inne så att hon kan gå dit när hon vill, inga problem heller då vi skall åka bil eftersom hon är van vid den.
Mina katter älskar sina transportburar, vi har alltid haft dem uppställda här hemma och det är några av favoritplatserna. De har aldrig haft något emot att bli transporterade. Dimma springer alltid in i buren så fort man ställer fram den i hallen, då ska man ju UT nånstans! Hon blir alltid lika förnärmad när hon inte får följa med. Men väl i bilen så gnäller hon såklart, ifall hon inte är på extra bra humör och får åka i samma bur som kompisen.
Hej min ragdollhane gör precis likadant. Varjje gång vi åker iväg någon stans så låter jag buren stå kvar framme så han kan gå och lägga sig i den om han vill vara i fred. Jag har bestämt att när katten är i buren så ska ingen komma och ta ut honom eller gosa med honom. när han är där inne så ska han vaera ifred. Det är en jättebra regel som funkar görbra
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...