Tunn madrass

Koltinna

Trådstartare
Nu har vi äntligen köpt en barnvagn. Vi köpte en begagnad Brio som är super fräsh och bra på alla sätt och vis, men det jag har funderat över är madrassen.
Den är så himla tunn tycker jag. Antar att det är "orginal-madrassen", men hur ska igentligen en madrass i barnvagnen vara?

Sv: Tunn madrass

barnvagnsmadrasser ÄR tunna, bäbisar väger ju inte så mkt så de ligger inte igenom dem ändå...

Den som tillhörde Williams Emmaljungaliggdel var några cemtimeter tjock (har ej mätt, men uppskattar den till ca 3 cm utan att titta på den).

VI har en emmaljunga och den är runt tre cm. Jag upplever den som mer än tillräcklig men min mormor tycker den är åt skogen för tunn...

Jag tycker också att min var tillräckligt tjock. Har aldrig funderat på att den skulle vara tjockare...

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 842
Senast: julgrisen
·
Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
570
Senast: Cattis_E
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 421
Senast: Raderad medlem 147980
·
Småbarn Min fyraåring har en längre tid upplevts lite trött. Vi har frågat om det hos vårdcentralen när han varit där i andra ärenden men det... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 822

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka