Bukefalos 28 år!

Två trådlösa datorer till samma router - funkar inte det?

Sv: Två trådlösa datorer till samma router - funkar inte det?

Du kan alltid ringa mitt ex :angel:. Jag tänker dock inte göra det, så du kan gärna vb:a infon du får till mig, ok?
 
Sv: Två trådlösa datorer till samma router - funkar inte det?

Vi sitter i samma båt kompis! :love:

(jag har ju en kontakt då, den som jag hade telefonsupport med under avsevärd tid under kvällen, men jag skulle så gärna fixa det här själv utan hans besök...liksom...)
 
Senast ändrad:
Sv: Två trådlösa datorer till samma router - funkar inte det?

Ja, fast du har havsutsikt och jag har bara Klarälva :p.

Och var är de som svarar på frågor, har de gått och lagt sig? Det kanske man borde göra själv...
 
Sv: Två trådlösa datorer till samma router - funkar inte det?

Men nu funkar ju inte min egen dator heller trådlöst. Jag har inte ändrat några inställningar i den utan bara gjort installationen mot routern med den andra datorn, s.a.s.
Kanske en dum och naiv fråga men varför installera mot routern överhuvudtaget? Räcker det inte att en dator är installerad och så loggar du bara in på nätverket med den andra?
 
Sv: Två trådlösa datorer till samma router - funkar inte det?

Jag vet inte. Det går ju inte att logga in med den andra. Så då antar jag att det har något med inställningar att göra?

(nu går det f.ö. inte att logga in trådlöst med nån av dem)
 
Sv: Två trådlösa datorer till samma router - funkar inte det?

YES :banana:

JAG LYCKADES!!!! Nu funkar båda, o hjälp vilken pärs det har varit :p.

Det hade att göra med krypteringen, nu har jag WEP på båda och det funkar. Min gamla (jobbdatorn) stödde inte WPA. Tror jag. Egentligen bryr jag mig inte :D.
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 963
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 988
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 536
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 988
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp