Bukefalos 28 år!

Två veckors Turbo-kostplan snart till ända

Status
Stängd för vidare inlägg.
På måndag börjar nästa fas som håller på i fyra veckor.
Kommer nästan kännas lite konstigt att bara ha halvfasta två dagar i veckan istället för varannan dag.
Hittills gått ner 3,5 kg sen förra måndagen, målet är 4-5 kg. I fas två är målet 1 kg i veckan.

Vad jag lärt mig ( som jag egentligen hela tiden vetat men slarvar med) är hur viktig planering är. Sen att jag är en mack-junkie. Spelar ingen roll om det är vanligt bröd eller om det är LCHF-bröd, jag väljer gärna den lättare vägen med mackor i stället för mat. Eller jag börjar med LCHF-bröd och går sen över till gluten-sorten = jag går upp i vikt och magen sväller som en ballong.
Kommer nog hoppa på nästa kurs också, känner mig inte riktigt klar stå på egna ben än :p

På söndag har jag käpphästhoppning med barnen i stallet, tänkte vi måste göra något kul när det inte är så mycket andra tävlingar. Så efter jobbet ska jag iväg och handla material. Ska bli kul pyssla lite, var länge sen

Nästa helg är det dags för P&J igen, den här gången ÅrstaRunsten och höjderna 60 +70 .
Så får vi se hur Fjärthästen klara lite stressigare miljö än på Södertälje. Han hoppade i alla fall väldigt bra i tisdags, även om det går lite mycket på fart fortfarande. Hade ett himla sjå hinna med filma när de hoppade banan :laugh:
Den här gången ska jag komma ihåg ställa över telefonen till filmläge, förra gången var jag så nervös så jag glömde det
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 849
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 000
  • Artikel
Dagbok Det blev snabba ryck det här. Jag fick samtalet om gårdagens arbetsintervju i förrgår och mindre än en halvtimme efter att intervjun...
2
Svar
31
· Visningar
3 758
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 209
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp