Bukefalos 28 år!

Tvättmaskinen centrifugerar inte?

MsSleepalot

Trådstartare
Det började med att tvättmaskinen, som är en ca 5 år gammal Whirlpool, började skrika lite under centrifugeringen förut men tvätten var som den skulle. Men så häromdagen när jag tvättat en liten tvätt så var tvätten alldeles dyblöt...
Öppnade luckan under stora luckan när nålfiltret är och det rann vatten därifrån. Filtret var tomt.

Min sambo och min pappa har kikat på maskinen men hittar inte felet. Har ni nått tips vad man ska kolla?
 
Sv: Tvättmaskinen centrifugerar inte?

Vet inte om det är någon större hjälp men... Min tvättmaskin (wascator, modell stor nog till hästtäcke) slutade centrifugera. Men den luktade bränt i samband med det.
Programverket va kass. Ringde käre bror som säljer tvättmaskiner i modell stor, så han kundse skicka ett nytt programverk till sin (älskade:D) syster.

skitenkelt att byta själv! Jag som inte är direkt bra på sånt fxade det på 15minuter.
Vet inte hur pass lätt det är med en vanlig hushållstvättmaskin?

/LL Hemmafixare :cool:
 

Liknande trådar

Hemmet Okej, lång historia men här: Min tvättmaskin började plötsligt krångla, den ville inte avsluta ett program. Typ samtidigt började det...
Svar
12
· Visningar
3 752
Hemmet Det här en är lååååång historia och man kan nog inte ha så mycket mer otur än vad vi har haft. Jag och sambon började kika runt på hus...
51 52 53
Svar
1 055
· Visningar
173 427
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 597
Övr. Barn Som överskriften frågar, berätta för mig vad era barngör för tokigheter! Jag börjar: DANIEL *En morgon vaknar jag av...
2
Svar
21
· Visningar
3 030
Senast: Mammas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp